Укрзалізниця зобов'язана інвестувати в локомотиви та інфраструктуру, – експерт

7 жовтня 2020, 16:04
Загальна експлуатаційна довжина шляхів УЗ – 19,8 тис. км, з них близько 30% потребують капремонту

Для "Укрзалізниці" інвестиції в розвиток інфраструктури та локомотиви має бути першочерговим завданням. Про це заявила президент Асоціації "Укрвідтранс", в яку входять оператори вантажних залізничних перевезень, Наталя Петриченко, пише "Главком".

"УЗ зобов'язана інвестувати в локомотиви і розвиток інфраструктури. Тому що вагонів можна нарахувати безліч, але якщо не буде локомотивів, якщо стан колійного господарства буде таким, як воно зараз є, а воно все гірше та гірше, то вагони доведеться перепрофілювати в літаки", – сказала Петриченко.

Реклама

За її словами, стан інфраструктури "Укрзалізниці" на сьогодні критичний, через що компанія вводить заборони по певних ділянках залізниці. Компанії слід насамперед інвестувати саме в її розвиток.

"Все пов'язано з відсутністю локомотивів, зі скороченням станцій, об'єднанням станцій в одну велику. Ось в цьому проблема... Забезпечте інфраструктуру, забезпечте тягою. Ви ж бачите, що останнім часом йде постійна інформація про те, як локомотиви горять. Тобто стан критичний – це нічого не сказати. Стан катастрофічний, ось це більш правильно", – підкреслила Петриченко.

За даними "Укрзалізниці", загальна експлуатаційна довжина шляхів становить 19,8 тис. км, з них близько 30% шляхів потребують капітального ремонту. Що стосується локомотивного парку, то, за словами голови УЗ Володимира Жмака, терміни капітального ремонту прострочені у близько 40% локомотивного парку компанії. В цілому знос парку становить близько 95%.

Реклама

Як раніше повідомлялося, "Укрзалізниця" хронічно не виконує плани з інвестицій. Так, виконання планів з інвестицій склало: у 2016 році – 62%, в 2017 році – 67%, в 2018 році – 63%, в 2019 році – 62%.