"Укрзалізниця" дискримінує гірників і металургів – експерт

28 жовтня 2016, 15:50
Фахівець вважає, що в компанії можлива корупція

За словами експерта, УЗ несправедливо розподіляє вагони. Фото: uz.gov.ua

Підрозділ "Укрзалізниці" – Центр транспортної логістики (ЦТЛ) – нерівномірно і непрозоро розподіляє ресурс піввагонів, що належать ПАТ "Укрзалізниця" (УЗ) і дочірнім підприємствам, між окремими учасниками ринку. Про це йдеться в листі президента об'єднання "Укрметалургпром" Олександра Каленкова на адресу керівника "Укрзалізниця" Войцеха Балчуна, повідомляє "Uаprom".

За інформацією експерта, дискримінація стосується гірничо-металургійного комплексу, який є однією з ключових галузей української економіки.

Реклама

"Якщо в середньому по мережі в парку піввагонів УЗ здійснюється перевезення понад 30% вантажів українських вантажовідправників, то в середньому для ГМК (гірничо-металургійного комплексу, – Ред.) Ця частка становить близько 15-17%. У тому числі через такого несправедливого підходу до розподілу парку піввагонів УЗ підприємства ГМК тільки за підсумками вересня 2016 не змогли перевезти близько 10% своїх вантажів, що обернулося не тільки зменшенням доходів однієї з ключових галузей української економіки, а й недоотриманням державою експортної виручки, яка необхідна країні для забезпечення стабільності національної валюти", – повідомив Каленков.

У той же час, за словами Каленкова, цілий ряд приватних підприємств України забезпечений піввагонами під керуванням ЦТЛ на рівні 90-100%.

"Цей факт можна пояснити лише одним – наявністю корупційної складової при прийнятті рішень про виділення піввагонів УЗ того чи іншого вантажовідправнику. Підприємства ГМК, які сповідують нульову толерантність до корупції, вимагають рівних умов надання піввагонів на рівні не менше 30% від їх загальної відвантаження", – заявив Каленков.

Реклама

Каленков попросив безпосереднього втручання Балчуна для виправлення даної ситуації, яка ставить вітчизняних металургів в нерівні умови з вантажовідправниками з інших галузей.

Також він повідомив, що "Металургпром" має намір і надалі акцентувати увагу керівництва "Укрзалізниці", а також увагу громадськості на тих випадках, коли забезпечення підприємств ГМК піввагонами під керуванням ЦТЛ буде нижче, ніж в середньому по мережі УЗ, тобто нижче 30%.