"Укравтодор" опинився в борговій ямі глибиною 37 млрд гривень

14 квітня 2014, 15:34
На ремонт доріг цього року планують витратити 3 млрд гривень

/ Фото: Юрій Кузнєцов

Голова Державного агентства автомобільних доріг " Укравтодор " Олександр Маліноцінює заборгованість " Укравтодору" в 37 мільярдів гривень.

Як передає кореспондент "Сегодня.ua", про це Малин заявив на брифінгу в Кабміні.

"На сьогоднішній день"Укравтодор" під гарантії держави набрав різних позик на загальну суму понад 37 млрд грн. У цей пакет входять кредити міжнародних фінансових організацій, Світового банку, Європейського банку реконструкції та розвитку, Європейського інвестиційного банку, кредити різних зарубіжних банків, зафіксовані в твердій валюті, і запозичення, які були здійснені на внутрішньому ринку. Це кредитні зобов'язання, зобов'язання, що виникли при розміщенні різних цінних паперів, векселів, облігацій різного номіналу і різних процентних ставок", – розповів він.

Малин повідомив, що "Укравтодор" цього року повинен погасити борги на 10,5 млрд грн. Зробити це планується за рахунок коштів Дорожнього фонду держбюджету, який наповнюється шляхом стягування акцизного збору при виробництві та імпорті нафтопродуктів. Крім того, "Укравтодор" займається реструктуризацією боргових зобов'язань, повідомив глава компанії.

За оцінкою Малина, до кінця року компанія зможе сконцентрувати суму близько 6 млрд грн.

Він також повідомив, що ремонт доріг цього року планується здійснити на 3 млрд грн.

Глава "Укравтодору" також заявив про плани реформування галузі.

"Щоб вирішити не тільки першочергові проблеми, а й системно реконструювати цю галузь, ми готуємо цілий ряд інструментів , пов'язаних з переведенням такого виду діяльності як експлуатація та утримання автомобільних дорого від державного монополіста в приватні руки. В руки дорожньо-будівельних компаній, яких у нашій країні досить багато", – сказав Малин.

За його розрахунками,
якщо фінансово-економічна ситуація поліпшуватиметься згідно з планами Кабміну , з червня можна буде розпочати процедуру поліпшення стану галузі.