"Укравтодор" оголосив конкурс на першу в Україні концесійну дорогу

26 травня 2015, 13:00
Траса буде складатися з чотирьох ділянок

Концесійну дорогу прокладуть паралельно існуючій трасі. Фото: abcnews.com.ua

Державне агентство автомобільних доріг України ("Укравтодор") оголосило концесійний конкурс на будівництво та експлуатацію нової автомобільної дороги Львів-Краковець, протяжністю 84,4 км, яка стане першою концесійною дорогою в Україну.

Кінцевий термін подачі концесійних заявок на участь у конкурсі – до 11:00 24 липня 2015-го, розкриття концесійних заявок – о 14:30 того ж дня (якщо концесієдавець, "Укравтодор", не прийме рішення про продовження термінів).

Реклама

Повідомлення претендентів конкурсу про допуск (недопуск) до участі – до 7 вересня 2015 року, кінцевий термін подачі конкурсних пропозицій – до 11:00 6 листопада, розкриття конкурсних пропозицій – о 14:30 того ж дня (якщо концесієдавець не прийме рішення про продовження термінів). Оголошення результатів конкурсу та переможця заплановано на 5 січня 2016 року, інформування переможця конкурсу – на 11 січня.

Нова концесійна дорога Львів-Краковець буде проходити паралельно існуючій трасі М10 і включатиме північний об'їзд Львова, який сполучається з магістралями М09 на півночі і М06 на сході від Львова.

Дорога буде складатися з чотирьох ділянок: Краковець-Яворів (20 км), Яворів-Івано-Франкове (40 км), Північний об'їзд Львова від Івано-Франкове до М09 (14,4 км) і Північний об'їзд Львова від М09 до М06 (10 км).

Реклама

До участі в конкурсі допускаються юридичні особи-резиденти і нерезиденти України, які мають відповідний досвід будівництва та експлуатації таких доріг.

Для підтвердження технічного потенціалу претендент повинен подати документи про: фінансуванні аналогічних концесійних проектів на суму не менше $140 млн за останні 10 років (не менше одного проекту); будівництві автодоріг в якості генпідрядника на суму не менше $200 млн кожна (мінімум одні проект); досвід впровадження систем збору плати за проїзд, ведення автоматизованого обліку руху.

Претендент також повинен мати можливість фінансувати концесійний проект за рахунок власного капіталу в розмірі не менше 15% від його загальної вартості, мати лист від фінустанови з рейтингом не менш "ААА" про зацікавленість цієї установи у наданні претенденту конкурсу фінансових ресурсів, у тому числі позикового капіталу в сумі не менше 85% від вартості будівництва об'єкта, у разі обрання його переможцем.

Реклама

Будівництво першої в Україні концесійної автомобільної дороги займе до 5 років.


Концесія, концесійна угода – форма державно-приватного партнерства, залучення приватного сектора в управління державною власністю або в наданні послуг, зазвичай надаються державою, на взаємовигідних умовах.