Український бізнес адаптувався до Керченського мосту – АМПУ

20 травня 2018, 08:06
Адміністрація морських портів тепер займається днопоглибленням на Азові

Будівництво Керченського моста. Фото<s

Український бізнес уже адаптувався добудівництва і відкриття Керченського моста. Про це заявив в.о. глави Адміністрації морських портів України ( АМПУ ) Райвіс Вецкаганс , повідомляє "Дело".
"Переорієнтація вантажопотоку незначна і більше пов'язана з диверсифікацією ризиків. Це сталося під час будівництва Керченського мосту, коли зводилися арки моста і судноплавство було закрито на певну кількість днів, і були ризики зриву поставок вантажів. Сьогодні ми бачимо, що ситуація стабілізувалася, бізнес адаптувався до ситуації. Я маю на увазі  лімітування обсягу суден. Вантажовласникам довелося міняти зафрахтовані судна, деякі змінювали технічні параметри суден, знімаючи радіонавігацію, радіокерування, щоб судно пройшло під мостом", - зазначив Вецкаганс.

За його словами, АМПУ в цій ситуації працює над днопоглибленням портів Азова. Наприклад, в Маріупольському порту працює землесос "Меотида", вже вивезено близько 100 тис. куб. м грунту.

"У цьому році ми відновимо паспортні глибини в Маріупольському та Бердянському портах, які були знижені до 7,5 м. З 14 травня в Маріупольському порту нам вдалося повернути їх на рівень 7,7 м. Що стосується показників роботи, то вантажообіг Маріупольського порту станом на початок травня збільшився на 2,8%, в Бердянському – на 1,3%", - резюмував Вецкаганс.

Нагадаємо, 15 травня
президент РФ Володимир Путін відкрив Керченський міст поїздкою за кермом КамАЗа. Росіяни запустили автодорожню частину моста . Залізнична , як очікується , буде запущена в наступному році .

Варто зазначити , що міст був побудований незаконно , без згоди на те України . В свою чергу Київ виступив з жорсткою заявою через відкриття Росією Керченського моста . Також українська сторона має намір домогтися санкцій для осіб і компаній , причетних до будівництва цього об'єкта .