Фото: Pixabay
Старі автомобілі заполонили українські дороги – середній вік вітчизняних машин підійшов до критичної позначки в 20 років. Все це підвищує аварійність на дорогах і псує екологію.
Продажі нових машин різко впали в 2009 році, коли виріс долар. Більшість куплених тоді автомобілів зараз – постійні клієнти СТО.
В Європі автосервіс не по гарантії – занадто дороге задоволення, але в Україні для багатьох автолюбителів – єдиний порятунок. Багато власників авто експлуатують свій транспорт буквально до останнього кілометра.
Зараз менше одного відсотка аварій на дорогах відбувається через несправні автомобілі, але в подальшому цей показник буде рости, прогнозують експерти.
Крім того, повернення обов'язкового техогляду не скасує законів економіки – люди будуть їздити на старих машинах і давати хабарі на СТО.
Зразкова ситуація з автопарком – в багатих Еміратах і Саудівській Аравії: там рідко побачиш машину, яка старша за п'ять років. В Євросоюзі і США критичний вік – 10 років, в Росії та країнах Балтії – 15. У більшості вітчизняних автомобілістів сьогодні вибір невеликий – полагодити дешевше і їздити подалі.