Українці зацікавилися купівлею вантажівок і мікроавтобусів

5 травня 2018, 15:49
Продажі комерційних автомобілів в країні помітно виросли

Українці продовжують активно скуповувати автомобілі для бізнесу. Фото: uapress.info

Українці стали активно купувати автомобілі. І мова йде не тільки про " легковики " – продажі нових комерційних авто в січні – квітні 2018 року зросли майже на 25 % в порівнянні з аналогічним періодом 2017 року. Кількість проданих автомобілів комерційного класу за ці місяці в 2018 році склало 4060 од .

При цьому в квітні реалізовано +1187 автомобілів – на 30% більше, ніж в квітні-2017, і майже на 20% більше показника березня 2017 року.

Як відомо, до категорії комерційних авто прийнято відносити легкі вантажівки повною масою до 3,5 тонн і мікроавтобуси місткістю до 16-17 пасажирів.

Лідером квітневого ринку став Citroen, продажі якого зросли в 8,6 рази в порівнянні з квітнем минулого року і на 65% в порівнянні з березнем поточного – до 223 од. Ще одна французька марка – Renault -стала другою за обсягом продажів комерційної техніки, збільшивши продажі на 12% до квітня-2017 до 191 од
.

Реклама

Третє місце у авто марки Ford – 161 реєстрація ( в 2,2 рази більше ) , на четвертому місці Fiat з падінням продажів до квітня минулого року на 10 % – до 97 од . Замикає п'ятірку лідерів Volkswagen , в активі якого 76 реалізованих автомобілів ( " плюс " 65 % ) .

Як повідомлялося , гендиректор Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і дилерів Олег Назаренко прогнозує на 2018 рік зростання попиту на бюджетні моделі авто, причому всіх марок.