Українці під час карантину стали більше говорити по телефону

1 квітня 2020, 08:12
Мобільні оператори розповіли про зростання голосового трафіку

Найбільші українські мобільні оператори "Київстар" Vodafone і lifecell фіксують зростання голосового трафіку під час всеукраїнського карантинуна рівні 10-30% в порівнянні з періодом до карантину.

Зокрема, в "Київстарі" відзначили, що обсяги використання голосового трафіку збільшилися на 17%. У компанії "Vodafone Україна" відзначили, що зростання голосового трафіку після введення карантину був особливо високим на Західній Україні і в Києві.

Реклама

"Голос зростає. Помітна динаміка (20-30%) спостерігалася в західних областях України з 16 березня напередодні закриття кордону. Справжній сплеск голосового трафіку з початком карантину бачимо у Києві – тут розмовляти стали майже вдвічі більше", – повідомив агентству УНІАН директор з маркетингу компанії Андрій Отрощенко.

На його думку, однією з причин такого зростання є перехід бізнесу на дистанційний режим роботи.

"Це можна пояснити переходом бізнесу на дистанційний режим: зустрічі замінюються дзвінками. Крім того, в критичних умовах важливо залишатися на зв'язку, більше розмовляти з близькими", – сказав він.

Реклама

У lifecell відзначили, що з початку карантину голосовий трафік в їх мережі виріс, але незначно. "З початку карантину голосовий трафік в мережі lifcell виріс в середньому на 12% в порівнянні зі звичайним періодом", – повідомила пресслужба компанії.

Нагадаємо, незважаючи на загальнонаціональний карантин, сотні тисяч людей по всій Україні продовжують працювати. Як організовують дистанційний робочий процес, дізнавайтеся з сюжету новин "Сьогодні":