Українці вже активно бронюють ресторани на Новий рік

23 листопада 2016, 07:17
Перші замовлення почали надходити від офісів, які планують грудневі корпоративи

Ресторани на Новий рік все ще популярніші за поїздки. Фото: publicdomainpictures

Українці щосили готуються до святкування Нового року. Замовлення, як від пересічних громадян, так і на корпоративи, почали надходити ще в жовтні. І як зазначають ресторатори, якщо порівняти з минулим роком, – попит явно зріс. Після "провальних" 2013 і 2014 років власники ресторанів сподіваються на продовження позитивного тренду, який намітився 2015 року. І якщо торік ресторани і кафе ще не наважувалися сильно підвищувати ціни, то тепер не стримують апетити, пише UBR.

"Відсвяткувати цей Новий рік обійдеться, залежно від рівня закладу, вже на 20-50% дорожче, ніж минулий. Багато людей на свята нікуди не виїжджатимуть і підуть відзначати до ресторанів. Так було і 2015 року, тому з відвідуваністю на новорічні свята все має бути добре", – розповіла керівник компанії "Ресторанний консалтинг" Ольга Насонова.

Реклама

Так, якщо в демократичних закладах рівня "середній" і "середній мінус" 2015 року відзначити Новий рік можна було за 300-350 грн/особу, то вже зараз забронювати столик обійдеться в середньому 500-800 грн/особу і вище. А в більш дорогих ресторанах розкид цін може і зовсім скласти від 1 тис. до 3-4 тис. грн/особу.

"В середньому ціновому сегменті для киян новорічна ніч з банкетом і шоу програмою обійдеться в 1200-4000 грн. На людину. В цілому ресторанний ринок в ці новорічні свята почувається краще, ніж минулого року", – зазначив співзасновник компанії з автоматизації кафе, ресторанів і магазинів Poster Родіон Єрошек.

Стосовно святкової програми, то цього року ресторани хоч і шукатимуть спосіб заощадити, без стандартного набору Дід Мороз плюс артисти розважального жанру обходитись не мають наміру. Через те, що конкуренція за відвідувачів стала вище, багато дорогі заклади конкурують вже не за ціною, а за якістю програми новорічної ночі. А ось ресторани середньої цінової категорії конкурують все ж ціною, тому прагнуть показати різноманітність меню.

Реклама

Новорічне меню при цьому залишиться приблизно таким же "стандартним", як і раніше: одна-дві закуски, салат, гаряче, сік або пляшка шампанського/горілки на столик.

Самі ж кияни воліють, по можливості, заощадити на алкоголі і стравах з дорогих інгредієнтів – лосося, ікри, дорогих сортів м'яса. Багато компаній і зовсім постараються влаштувати безалкогольні корпоративи, витративши більше грошей на розважальну програму і тімбілдінг.

Навіть великі офіси намагаються обійтися без зайвих витрат і посередників і зробити упор на "теплоті і душевності" святкування Нового року.

Реклама

"Ми не збираємося влаштовувати дорогих корпоративів, не притягуємо до їх організації івент-агентства, всі робимо своїми силами і, звичайно ж, запрошуємо на свято всіх співробітників", – розповіла pr-менеджер "Яндекс.Україна" Олександра Колесникова.

До слова, компанії бронюють зали і ресторани завчасно, намагаючись отримати цікаві їм майданчики за оптимальною ціною. Бронювання почалося ще в жовтні і до початку грудня майже всі найкращі зали вже зайняті. Городяни бронюють пізніше, зазвичай, з кінця листопада і до 15 грудня, оскільки "офісне" гуляння і безпосередньо святкування Нового року відбувається в різні дати.

Корпоративи – до 20 грудня, а все частіше навіть 10 грудня – на самому початку святкового місяця, оскільки це дешевше. А пересічні громадяни чекають заробітних плат і премій, і бронювання на 30 і 31 грудня роблять значно пізніше, порівнюючи умови святкових вечерь від різних закладів.

"Офіси намагаються відсвяткувати заздалегідь, може навіть на початку грудня. Конкуренція за ресторани спостерігається вже зараз. А ось кияни ризикують залишитися без столиків, якщо не задумаються про святкування завчасно, оскільки після 15 грудня місць вже може не бути", – зауважила Насонова. На сьогоднішній момент в середній ціновій категорії вже заброньовано близько 60% майданчиків.