Українці захопилися промо-акціями в магазинах

26 липня 2016, 12:16
Найчастіше зі знижкою купують пиво і шоколад

Українці стали активніше користуватися акціями. Фото: angio.com.ua

У I кварталі 2016 року частка продажів (в штуках) продуктових категорій через промо акції в роздрібних мережах України досягла майже третини, а саме 27%, що на 10 п. п. більше, ніж у І кварталі 2015 року. Такі дані аналітичного звіту Nielsen Promo Pressure, пише "Дело".

Найбільше серед товарів продовольчих категорій через промо-акції в Україні продається пиво, рослинне масло, дитяче харчування і шоколад.

Реклама

Серед товарів непродовольчих категорій – зубна паста, засоби по догляду за обличчям, дитячі підгузники і шампуні для волосся.

При аналізі загального продажу в роздрібних мережах України відсоток продажів, які проходять через промо акції в Україні для непродовольчих товарів досяг 38%, що на 6 п. П більше, ніж в І кварталі 2015 року.

8 з 10 промо-акцій, які проходять в українських роздрібних мережах, це знижки. Для продуктових категорій середня знижка зросла з 16% в 2015 року до 20% в 2016 року; в непродовольчих категоріях середня знижка залишається на рівні 23% останні 3 роки.

Реклама

Навіть з огляду на зростаючий показник продажів через промо, Україна ще не досягла рівня з насичення промо-акціями, який спостерігається в країнах Східної Європи, де через промо-акції проходить від 50 до 60% продажів категорій, а глибина знижки становить 30%.