Українці стали пити більше енергетиків

23 травня 2017, 13:02
Споживання мінеральної води при цьому зменшилося

Ринок газованих напоїв зріс в основному за рахунок енергетиків. Фото: Pinterest

За останній рік в період з квітня 2016 року і по березень 2017 року ринок безалкогольних напоїв (мінеральна вода, солодка газована вода, холодний чай і енергетичні напої) України зріс на 15,25% в грошовому вираженні і на 4,7% в обсягах проданих літрів, пише "Дело".

Обороти продажів категорії безалкогольних напоїв в попередній рік демонстрували зростання на 26,17% в грошовому вираженні і при цьому падіння на 4,16% в натуральному вираженні.

Реклама

Експерти пояснюють – основною причиною для позитивної динаміки цього року стало уповільнення зростання цін на українському ринку для всіх безалкогольних напоїв в порівнянні з минулим роком: + 10,08% за літр в 2017 проти + 31,65% роком раніше.

Зміни показує невелика, але дуже активно зростаюча категорія, як в обсягах, так і в грошах – енергетичні напої, яка за рахунок недорогих брендів, що розвиваються, збільшила продажі в літрах на 16,9% і стала лідером зростання в обсягах серед всіх безалкогольних напоїв.

"Ринок безалкогольних напоїв один з небагатьох, що показують позитивну динаміку і споживчі тенденції", – говорить керівник відділу по роботі з виробниками безалкогольних напоїв, пива і молока Nielsen в Україні Сніжана Абдулліна.

Реклама

За її словами, за зростанням ринку безалкогольних напоїв, який спостерігається в Україні, стоять зусилля виробників, що працюють в умовах інфляції і з акцентом на силу бренду, цінові привабливі пропозиції і нові варіації напоїв у відповідь на потреби споживача і популяризацію культури споживання.

У кожній з категорій групи представлені продукти власних марок мереж, однак в енергетичних і солодких газованих напоях продажу приватних марок в літрах ростуть на 22% і 32,8%, відповідно. У той же час в мінеральній воді і в холодному чаї частка продажів падає на 8,5% і 6,5%, відповідно. Що свідчить про сприйняття власних торгових марок споживачем все ще як продуктів за більш доступною ціною.

У каналах торгівлі теж відбуваються зміни – помітне зростання продажів і важливості каналу сучасної торгівлі – супер\гіпер\мінімаркети; і при цьому помітно падіння всіх каналів традиційного роздробу не тільки за важливістю, але і в натуральному і грошовому вираженні.

Реклама

Так, найбільший канал традиційного роздробу – продовольчі магазини – став продавати менше на 2,5% (в обсягах) безалкогольних напоїв за період з квітня 2016 по березень 2017 року в порівнянні з таким же періодом минулого року.