Українці скуповують електромобілі "секонд-хенд"

12 червня 2019, 10:01
Названі найпопулярніші моделі електрокарів

Поки автопром України здає позиції, в країні набирає темпи попит на електрокари. Так, за травень 2019 року українці придбали і поставили на облік 643 електромобіля: 610 легкових і 33 комерційних. У порівнянні з 2018 роком травневий попит на легкові електромобілі в Україні зріс майже в 1,5 рази, а на комерційні – на 43%.

"Травневий ринок комерційних автомобілів на електротязі складався виключно з імпортного "секонд-хенду" і не відрізнявся різноманітністю. Основну масу склали електромобілі моделі Renault Kangoo ZE, яких було зареєстровано 31 одиниця. Інші два авто – Nissan e-NV200", - повідомляє Асоціація автовиробників України "Укравтопром".

Реклама

У той же час, в реєстраціях легкових електрокарів були присутні нові, але їх було 86 одиниць, а більшу частину (524 од.) склали старі автомобілі.

Найпопулярнішим електрокаром в українців залишається Nissan Leaf. Минулого місяця 329 цих авто поповнили автопарк країни. На другому місці – Tesla Model S, автомобілі цієї моделі вибрали 53 автомобіліста. Також у травневу п'ятірку найбільш затребуваних автомобілів з нульовим рівнем викидів увійшли: BMW i3 – 46 од.; FIAT 500е – 24 од.; Renault Zoe – 23 од.

Нагадаємо, за прогнозами аналітиків Центру Разумкова, якщо сьогодні у всьому світі налічується всього два мільйони електромобілів, то до 2035 року їх кількість зросте в 70 разів. Один з ключових трендів – зниження вартості акумуляції енергії і нарощування обсягів її зберігання.

Реклама

Як відомо, в Україні розвивається і корпоративний сегмент використання електромобілів. Зокрема, ДТЕК Київські електромережі використовуватиме електромобілі для виїзду на виклики киян. В цілому в ДТЕК вже експлуатується 23 електромобілі:

Варто також відзначити, що в Україні спостерігається дефіцит швидкісних зарядних станцій для електромобілів.

"В Україні на 11 тисяч електромобілів зараз припадає близько тисячі зарядних станцій. Але більшість зарядних станцій в Україні повільні, зарядка на них вимірюється годинами. Крім того, зарядні станції розподілені по Україні нерівномірно і в більшій мірі у великих містах. Швидкісних зарядок потужністю 50 кВт поки всього кілька десятків. Наприклад, 10 швидкісних зарядних станцій потужністю 50 кВт використовуються в мережі STRUM, в будівництво яких компанія ДТЕК інвестувала 15,5 млн грн. Швидкісні станції дозволяють зарядити батарею автомобіля за 15 хвилин на 70 км пробігу", – розповів сайту "Сьогодні" керівник мережі швидкісних електрозарядних станцій STRUM Ігор Ковальов.