Українці перестали цікавитися квартирами і авто, зате скуповують бронежилети

27 червня 2014, 13:49
Попитові настрої в країні погіршилися

Попит на бронежилети зростає. Фото: ohrana.ru

Споживчі настрій в Україні погіршилися і стали близькі до показників 2008-2009 років. Причинами такого падіння стали девальвація і збройні конфлікти на сході країни , пише журнал "Фокус".

Сформована ситуація найсильніше вдарила по ринках нерухомості , авто та побутової техніки.

Так , за даними аналітиків AUTO- Consulting , за січень -квітень року український авторинок скоротився на 35 %. У квітні в Україні продали тільки 9 тис. машин , а роком раніше – 26 тис. У травні автомобільний ринок прийшов до нового дну : число проданих автомобілів скоротилося до 3 тис. автомобілів.

Крім того , виставлених на продаж квартир в Україні тепер більше , ніж покупців . Число угод неухильно падає : у квітні , за даними SV Development , було продано всього 847 об'єктів – удвічі менше , ніж роком раніше. У травні кількість угод збільшилася до 1176 , але в основному за рахунок продажів на первинному ринку : більшість забудовників зафіксували ціни в гривні, тому в доларовому еквіваленті квартири подешевшали відразу на 50 %. Подешевшало житло і на вторинному ринку , правда , не так сильно , як у випадку з первичкой . Тут ціни в порівнянні з початком року просіли на 30 %.

Знижується попит на побутову техніку і електроніку. За даними GFK Ukraine , з початку року продажі комп'ютерів , планшетів і комплектуючих впали на 10,8 % , фототехніки та офісного обладнання – на 24 % і 15 % відповідно.

Натомість, за словами директора з маркетингу компанії Prom.ua , Оксани Журавель , безумовними хітами продажів в першому кварталі цього року стали пневматичні гвинтівки і пістолети , травматична зброя і електрошокери. У квітні- травні охочих придбати зброю стало трохи менше , зате збільшився попит на бронежилети.