Українці перед Новим роком кинулися оформляти купони на знижки

16 грудня 2016, 08:16
Люди шукають, як заощадити на подарунках, але акційні пропозиції подорожчали

Українці розпочали "полювання" за знижками. Фото: Піхавай

Українці розпочали шукати додаткові шляхи для економії на товари і послуги. Дисконтні купони і сертифікати йдуть на ура, особливо під Новий рік. Як розповіли в "знижкових" компаніях, вони спостерігають збільшення попиту на рівні 30-55%, пише UBR.

"В середньому, десь таке ж зростання відбувається щороку. Пов'язано це з тим, що зараз треба купити і подарунки рідним і близьким, і вибрати місце відпочинку. Люди шукають знижки через обмеженість бюджету, тому і заходять все частіше до нас" , – розповів маркетинг-директор компанії "Покупон" і "СуперДіл" Дмитро Демченко.

Реклама

Як зазначив у розмові гендиректор інтернет-проекту "Всемкупон" Євген Белан, українці почали більше брати купони на товари для дітей і товари для дому, також, незмінним попитом користуються тури на Буковель, до Європи, Єгипту і ОАЕ.

Популярними також є готелі в Славському і на Закарпатті.

Дещо впали за активністю салони краси – на 3-4%. Водночас стали краще продаватися медичні послуги, попит на них зріс більш ніж на 30%. Особливою популярністю користуються акції до клінік і на стоматологічних кабінетах.

Реклама

"Одними з лідерів за покупками стали купони на МРТ, оскільки сама по собі ця послуга досить дорога, користувачі добре знають скільки вона коштує без знижки і можуть легко прорахувати вигоду", – розповів UBR.ua керівник компанії "Скидочник" Василь Степанюк.

ТОП-5 напрямків, якими цікавляться українці і середній розмір пропонованої знижки:

  • акції в супермаркетах – 32%;
  • фотосесії – 68%;
  • туризм (часто, внутрішній) – 38%;
  • розваги – 49%;
  • клініки – 71%.

"Акції на високомаржинальні послуги мають набагато вищий відсоток знижки, порівняно з товарними акціями, де маржа не така висока", – додав Степанюк.

Реклама

Дисконт подорожчав

Цікавою особливістю грудня 2016 року став величезний попит і на таку послугу, як новорічні фотосесії. Очевидно, для багатьох українців оновлення аватарок в соцмережах вже стало традицією. Крім цього, ажіотаж викликають відомі розважальні заклади, такі як аквапарк "Термінал" і цирк "Кобзов".

"Також активно стали брати товари, наприклад, дитячі іграшки, косметику, товари для будинку із середнім чеком до 700 грн. У сфері розваг картина не змінилася з минулого року, люди все також витрачають на це гроші", – зазначив Євген Белан.

Значно зріс інтерес і до товарних розпродажів. Цю тенденцію частково можна пояснити відкладеним попитом. Споживачі останніми роками досить довго економили і відкладали серйозні покупки, тому для багатьох придбання нового телефону або телевізора стало пріоритетнішим, ніж зайвий похід до косметолога або майстра манікюру.

"У нас зараз кілька перевірених магазинів розміщуються на сайті та отримують колосальний потік замовлень. Також ми спостерігаємо, що користувачі стають технологічнішими, все більше продається техніка, гаджети, новинки для дітей, такі як розумні годинник з GPS, а також прилади для краси ( плойки, прасування тощо)", – зазначив у розмові з UBR.ua Євген Белан.

Розмір знижки в відсотковому співвідношенні істотно не змінився. Чого не скажеш про вартість послуг. Хоча ціни зростають не так швидко, як на товари, де ціна дуже залежить від курсу долара.

"За нашими оцінками, зараз їх вартість, в середньому, збільшилася на 10%", – зауважив Дмитро Демченко.

Як зазначив Василь Степанюк, порівняно з минулим роком середній чек збільшився на 20% і на сьогодні становить близько 350 грн за сертифікат.

Акційні складності

Але питання ціни, що піднялася, – не єдина проблема, з якою можуть зіткнутися клієнти "знижкових" сервісів. Приміром, сертифікати не завжди зручно роздруковувати. Для цього компанії вводять смс-купон – клієнтові не потрібно оплачувати послуги на сайті, він отримує код купона в смс і далі користується знижкою без проблем.

Разом з тим особливо проблематичною покупка купона є для дорослої аудиторії, яка ще не дуже дружить з інтернетом і боїться проводити оплату через мережу.

"До нас практично кожен день дзвонять користувачі "за 50" з запитаннями про те, як правильно придбати сертифікат, переважно на медичні послуги. Тому ми надаємо користувачам можливість скористатися послугою зі знижкою, залишивши на неt онлайн-заявку. Таким чином ми пов'язуємо безпосередньо покупця з адміністратором закладу, що значно спрощує процес покупки", – говорить Василь Степанюк.

Як кажуть експерти, клієнти не завжди уважно читають умови акцій, через що потім виникає чимало делікатних ситуацій, зокрема, купони не активуються вчасно.