Українці без їжі і води застрягли в аеропорту на курорті: покладена компенсація

17 жовтня 2017, 13:44
Людям довелося добиратися додому за власні гроші або за допомогою друзів

Тисячі осіб, в тому числі і українці, не потрапили на літаки з Марокко до Польщі. Днями одна з авіакомпаній-лоукостерів скасувала понад п'ятдесят рейсів. Пасажирам довелося ночувати в аеропортах і повертатися додому за свій рахунок.

Ольга Русанова з сином відпочивали в Марокко. Щоб заощадити, жінка за півроку придбала квиток у бюджетного авіаперевізника. Тепер шкодує, адже ледь вибралася з країни додому. Жодних пояснень авіаперевізник не надав, згадує Ольга.

Реклама

300 пасажирів залишилися в аеропорту без запасу грошей, їжі і води. Ользі на карту кинули гроші друзі. Гід цієї туристичної групи Анатолій Бученко тільки повернувся до України – після двох діб в аеропорту і ночі в хостелі він придбав квиток додому.

"Авіакомпанія дає можливість прилетіти через шість діб цим же рейсом. А що робити шість діб?" – розповідає Анатолій.

Сайт авіакомпанії ще в вересні попереджав про скасування півсотні рейсів щодня протягом двох місяців. Причина – адміністрація допустила помилки в графіку відпусток пілотів. До слова, влада Бельгії вже подала на авіакомпанію до суду. Лоукостер також заявив про звільнення операційного директора 

Реклама

Кілька днів тому журналісти "Сегодня" звернулися до авіакомпанії за роз'ясненням. Але відповіді поки що немає.

"Все, що людина може отримати, – це встановлена мінімальна компенсація залежно від того, на яку відстань був переліт. Чим коротший переліт – тим менша компенсація", – пояснює адвокат Михайло Ільяшев.

Авіакомпанія пов'язана лише зобов'язанням компенсувати вартість квитка, говорить юрист. Витрати на інші рейси, проживання в готелі та харчування за законом перевізник не повертає. Постраждалі пасажири вже подали заявки про відшкодування.