У Трампа скасували екологічні стандарти для авто

8 квітня 2018, 23:00
В адміністрації президента США не хочуть продовжувати політику Барака Обами

Вулиця в Нью-Йорку. Фо

Поки в Європі відмовляються від дизельних автонинішня адміністрація США на чолі з Дональдом Трампом відмовилася від екологічних стандартів для автомобілів , встановлених попереднім американським урядом на чолі з демократом Бараком Обамою , передаєТАСС.

Як заявив керівник федерального Агентства з охорони навколишнього середовища США Скотт Прюітт , " визначення , винесене адміністрацією Обами , було невірним " .

"Агентство з охорони навколишнього середовища при Обамі з політичних міркувань скоротило час вироблення нових стандартів, які регулюють паливну економічність автомобільних двигунів, а також викиди ними вихлопних газів. ... Колишня влада будувала здогади з приводу стандартів, не підкріплені реальністю і. .. встановила занадто високі стандарти", – переконаний Прюітт.

При цьому Прюітт обрушився з критикою на владу штату Каліфорнія, що виступає за посилення стандартів в першу чергу з метою захисту навколишнього середовища.

"Кооперативний федералізм не означає, що один штат може диктувати стандарти всій решті країні", – підкреслив Прюітт.

Він пообіцяв, що очолюване ним відомство виробить новий "загальнонаціональний стандарт викиду парникових газів, що дозволяє автомобілебудівній промисловості виготовляти машини, які люди хочуть і можуть собі дозволити". Він не пояснив, коли саме будуть підготовлені нові стандарти
.

Реакція

Висловлювання Прюітт були зустрінуті в багнети насамперед владою Каліфорнії , яка визнала дії Агентства з охорони навколишнього середовища політично мотивованими і пов'язаними як з посиленням забруднення повітря в країні , так і нанесенням додаткового збитку здоров'ю американців . Адміністрація Каліфорнії сигналізувала про потенційну готовність оскаржити рішення Прюітта в суді .

Реклама
Зі свого боку Альянс автовиробників схвалив крок Прюітт а. Фірми , що входять в Альянс , виробляють близько 77 % автомашин , що продаються в США .

Про суттєве посилення в США стандартів паливної економічності автомобільних двигунів Обама повідомив в липні 2011 року. Тоді було прийнято рішення, що до 2025 року стандарти паливної економічності американських авто збільшаться майже вдвічі – практично до 55 миль (88,5 км) на галон (3,78 літра) бензину. Новий стандарт повинен був скласти 54,5 милі (87,7 км) на галон для легкових автомобілів і невеликих вантажівок. Відповідних домовленостей було досягнуто американською владою з керівництвом 13 найбільших автомобілебудівних компаній – Ford, GM, Chrysler, BMW, Honda, Hyundai, Jaguar Land Rover, Kia, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Toyota, Volvo – на частку яких у сукупності припадало 90% машин , що продаються на ринку США.

Нагадаємо, через дизельгейт в ЄС посилили екологічні тести для автомобілів