Тренди онлайн-шопінгу: українці найчастіше роблять покупки в ліжку і в транспорті

2 грудня 2018, 06:40
Українці люблять ходити в реальні магазини, але частіше вибирають собі покупки в інтернеті

Не змінюючи пози. Більше половини українців

Українці люблять планувати покупки перед сном і гуглити відгуки про товари , вже перебуваючи в магазині . Про це свідчать результати дослідження компанії IPSOS , яка опитала онлайн 1200 респондентів у травні і червні на замовлення пошукової системи Google . " Сегодня" вивчила дані соцопитування і дізналася , як поводяться українські покупці в мережі .

Костюмчик по фігурі

Що стосується покупки одягу і взуття , то народ майже в рівній мірі купує їх онлайн і в звичайних магазинах .

Реклама

"Шлях від рішення до покупки одягу або взуття зазвичай недовгий : майже половина покупок була здійснена протягом дня , 30 % – протягом тижня " , – говорять автори дослідження.

Якщо говорити про інтернет – шоперів , то потрібні куртки і черевики вони найчастіше вибирають на сайтах виробників , в пошуковій системі і на сайтах порівняння цін . Ті ж , хто вважає за краще покупки в звичайних магазинах , найчастіше прислухаються до порад консультантів . На другому і третьому місці опинилися поради друзів і соцмережі відповідно .

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

"Кожен третій українець ( 28 % ) , що купує одяг і взуття , відноситься до категорії так званих ROPO – покупців ( Research Online – Purchase Offline ) , тобто тих , хто шукає онлайн , а купує офлайн . Результати опитування показують , що 64 % споживачів вважають основним бар'єром , що перешкоджає купівлі товару через інтернет , відсутність можливості примірки , для 40 % респондентів зручніше зайти в найближчий магазин , а 38 % хочуть отримати товар негайно і не готові витрачати час на очікування доставки " , – кажуть автори дослідження.

Цікавий факт: українці активно користуються смартфонами, але тільки для вивчення товару. Третина користувачів (33%) шукають таким чином інформацію про продукт і лише 11% в результаті купують одяг і взуття онлайн. Дослідження також показало, що 84% українців люблять вибирати покупки на смартфоні будинку, причому більше половини (51%) робить це в ліжку перед сном. Ще 33% вибирають майбутні покупки під час перегляду телевізора. Ще 28% роблять це на роботі, а 20% – в дорозі. Також мобільний активно використовують для повторного огляду: 38% порівнюють зі смартфона ціни на товар безпосередньо в традиційному магазині.

Технічний шопінг

Що стосується техніки , то її не можна назвати емоційною покупкою – 50 % опитаних купують телевізори протягом тижня після прийняття рішення . Онлайн замовляють 56 % опитаних .

Реклама

"Проте багато хто з тих , хто зробив покупку офлайн , використовували інтернет для пошуку інформації – 35 % ROPO – покупців . Основним бар'єром , що перешкоджає покупці через інтернет , 49 % опитаних назвали відсутність можливості особисто протестувати телевізор " , – говорять автори дослідження.

До покупки ноутбуків народ ставиться ще серйозніше – 38 % вибирають пристрій більше місяця , 22 % укладаються в 30 днів і лише 19 % можуть собі дозволити зробити незаплановану покупку . ПК купують онлайн частіше , ніж телевізори – в 55 % випадків . При цьому ROPO – покупців в цьому сегменті виявилося 36 % . З них 53 % шукали відгуки та інформацію про технічні характеристики в магазині за допомогою смартфона .

Нагадаємо, що на минулому тижні ПриватБанк запустив прийом оплати за допомогою Apple Pay для понад 5 000 українських інтернет-магазинів і онлайн-сервісів.

Раніше ми писали , що в середині травня в Україні прийшов новий сервіс , який дозволяє розплачуватися за товари і послуги за допомогою смартфона або розумних годин від Apple . Сайт " Сегодня" розповідає, в чому особливості інновації , як почати її використовувати і чи безпечно це.