Торгівля йде в онлайн: що купують українці в мережі

2 серпня 2019, 10:28
Замовлення речей через смартфон стає звичкою

/ Фото: Вiталiй Лазебник, Сьогодні

В Україні активізується роздрібна торгівля, повідомила Державна служба статистики. Онлайн-рітейлери підтверджують офіційні дані і, крім цього, зазначають зміну трендів і купівельних переваг. Наприклад, зростає кількість замовлень з мобільних телефонів, а товари стали активніше брати "з рук".

"Найчастіше купують в онлайні техніку і електроніку, одяг і взуття, косметику, парфумерію, також книги, подарунки та товари для хобі (пряжу, тканини, декор для шиття і рукоділля, м'які іграшки тощо)", - наголошується в дослідженні , проведеному маркетплейсом EVO (сайти Prom, Bigl, Shafa, Crafta).

Реклама

А кількість замовлень через смартфони в першому півріччі 2019 року зросла на 76% в порівнянні з аналогічним періодів 2018 року. 40% "мобільних" покупців – це молоді люди у віці 25-35 років. Чоловіки на замовлення зі смартфона витрачають близько 432 грн, а жінки менше – 330 грн.

"70% покупців приходять з мобільних. Близько половини з них уже звикли замовляти товари через мобільний додаток. На покупки, в середньому, витрачають 617 грн", – говорить CEO маркетплейса Prom Іван Кравець.

Крім того, попит на авторські товари зріс в 1,7 рази. За кількістю замовлень в топі дизайнерські товари для будинку: посуд ручної роботи, декор для передпокою, кашпо для квітів. Також попитом користуються трендові аксесуари і прикраси: екосумки, шкіряні гаманці, розшиті брошки і сережки.

Реклама

"В середньому покупці витрачають на авторський виріб 520 грн. Найбільше замовляють речі повсякденного використання з оригінальним дизайном. З матеріалів популярністю користується дерево, бавовна і натуральна шкіра", – розповідає керівниця майданчика авторських товарів Crafta Ольга Костюк.

Читайте також:

Також збільшується популярність покупок "з рук". В середньому за одяг в хорошому стані віддавали в середньому 258 грн. Серед популярних товарів – жіночі сукні, босоніжки, футболки, кросівки, джинси.

"Усвідомлене споживання з тренда поступово переходить в звичку. Кількість покупок рік у рік зростає на 35%. Гарна ілюстрація прилучення українців до розумного споживання і середній чек. <...> Українці готові ставити мінімальну ціну, щоб подовжити речам життя, а не викидати їх", – розповів CEO Shafa Олександр Роєнко.

Нагадаємо, новини "Сьогодні" попереджали, що, купуючи речі в інтернеті, українці ризикують отримати "кота в мішку", гроші за який можуть і не повернути. Про те, як уникнути труднощів віртуального шопінгу, дізнавайтеся з сюжету:

Реклама