Торгівля преміум-товарами йде в мережу

5 березня 2019, 11:20
Тенденція спостерігається по всьому світу, і Україна не стала винятком

У всьому світі інтернет стає популярним місцем покупок преміум-класу. Ексклюзивні лінійки товарів і тепер генерують продажі місцевих і зарубіжних інтернет-магазинів. Про це свідчать дані звіту глобальної вимірювальної компанії Nielsen.

Дослідження, яке відстежує поведінку споживачів і витрати на преміальні категорії товарів, показало, що все більше споживачів по всьому світу користується місцевими інтернет-магазинами при покупці преміальних товарів (45% в 2018 році – на 6 процентних пунктів більше, ніж у 2016 році), і майже чверть споживачів купує товари преміум-класу в зарубіжних інтернет-магазинах (24%, що на 5 п.п. більше, ніж в 2016 році).

Реклама

Фізичні магазини продовжують генерувати продажі у трьох з п'яти споживачів (60%) на локальному рівні, в той час як 15% споживачів подорожують за кордон, щоб купити продукти преміум-класу, причому найбільш типовими причинами цього є особистий досвід і увага в магазині.

Згідно з опитуванням, 52% споживачів в Україні, найімовірніше будуть здійснювати покупки преміальних продуктів в місцевих онлайн-магазинах. У той же час 14% українців схильні їздити за кордон, щоб купувати товари преміум-класу. 

"Коли ми дивимося на ставлення та поведінку споживачів до преміальних продуктів, ми можемо побачити дві абсолютно різні ситуації на розвинених ринках. Зміна добробуту споживачів на ринках, що розвиваються дозволяє використовувати свою знову знайдену купівельну спроможність для глобальних стандартів товарів і послуг, і все більше число споживачів переходить на доступні продукти преміум-класу і нішевого сегменту. На зрілих ринках також є можливості для продавців преміальних продуктів і брендів, проте визначення відповідних ринкових пропозицій і точок диференціації може бути складним завданням", – зазначає Лора МакКаллоу з відділу ефективності продажів і маркетингу Nielsen.

Основні категорії продуктів, в яких споживачі найбільше прагнуть купувати товари преміум-класу, включають персональну електроніку (42%), одяг (40%), косметику (31%) і протеїнові продукти – молочні продукти і м'ясо (30% і 29% відповідно). 

Реклама

Раніше повідомлялося, що в усьому світі споживачі стали більш оптимістичними в оцінці свого фінансового благополуччя. При цьому в Україні 37% споживачів вважають, що їхнє фінансове становище поліпшилося.

Крім того, журналісти "Сегодня" розібралися, чому українські шопоголіки йдуть в онлайн і проаналізували, як змінився портрет українського інтернет-покупця за останні п'ять років. При цьому наші співгромадяни активно освоюють кешбек: