ТОП найпопулярніших покупок онлайн за 2018 рік і якими будуть тренди цього року

20 січня 2019, 07:00
Народ позбавляється від шкідливих звичок і береже звіряток

Січень – традиційно найактивніший місяць для підведення підсумків минулого року. І виявилося, що в 2018-му народ все частіше робить покупки онлайн і найстаранніше шукав в інтернеті засоби пересування, житло і одяг. "Сегодня" дізналася, які товари стали найбажанішими і чого очікувати в цьому році. 

Що в ТОПі

Аналітики сервісу онлайн-оголошень OLX з майже 600 мільйонів пошукових запитів за рік виділили рейтинг найпопулярніших речей (див. інфографіку). Так уже п'ять років поспіль лідерство утримує велосипед, а ось дивани намагаються купити 2000 разів в день. Також виявилося, що список популярних запитів сильно відрізняється у користувачів різних операційних систем на гаджетах.

Реклама

"Якщо в десятці запитів з Android робота на 9-й позиції, то у шанувальників Apple вона навіть не увійшла в топ-100, – кажуть аналітики OLX. – Власники айфонів в основному моніторили айфони. З 10 позицій 6 довелося на них. Однак якщо в першому півріччі 2018 рейтинг замикав Gucci, то в другому його витіснив "диван". Також за весь рік користувачі пристроїв iOS залишалися вірні брендам Nike, Adidas і Zara".

Що в моді

За словами трейдерів, тренди в мережі зазвичай диктують популярні дитячі іграшки: спіннери змінюють бейблейди і ляльки Lol.

"У 2018 року найбільше зріс попит на дитячі товари (одяг, іграшки, книги, розвивалки), техніку і електроніку, авто- і мМототовари (комплектуючі і аксесуари). Ми очікуємо, що в 2019 році також зросте попит онлайн-покупки на продукти харчування. – каже фахівець з комунікацій Prom.ua Лілія Овчиннікова. – В цілому купувати стали частіше і витрачати більше. Середній чек виріс на 5% і склав 763 грн".

Що стосується трендів 2019 го, то, за даними маркетплейса, в січні в топ-5 трендових запитів поповнила "електронна система нагрівання тютюну" IQOS – майже 5000 запитів за тиждень. Також в тренді зараз піжами-комбінезони "кігурумі" (1800 запитів) і новомодні шуби зі штучного хутра (1800 запитів). Замикають список трендових лідерів намети для зимової риболовлі (1600). 

Нагадаємо, раніше ми писали про те, як українці переходять на онлайн-шопінг. Український ринок електронної комерції розвивається набагато повільніше, ніж в США чи Європі, але, тим не менш, істотні зрушення спостерігати можна вже зараз.