ТОП німецьких автомобілів, які ніколи не випускали в Німеччині

2 квітня 2016, 00:06
Частину моделей "великої трійки" виробляють за межами ФРН

ТОП німецьких автомобілів, які ніколи не випускали в Німеччині. Фото: avtoblog.org.ua

Ми любимо згадувати "справжню німецьку якість", говорячи про моделі Ауді, БМВ, Мерседес, хоча представники "великої трійки", як і інші німецькі виробники, давно випускають свої машини за межами ФРН, передає "Автоблог".

Не будемо говорити про географію виробництва взагалі, адже багато моделей для різних регіонів і континентів можуть збиратися відразу на місцевих підприємствах, а розглянемо ті автомобілі, які, незважаючи на статус німецьких, насправді народжуються за межами Німеччини.

Реклама

BMW

Навряд чи буде секретом, що BMW X5 випускається в США, на заводі в Спартанбургу (штат Південна Кароліна). Не стало винятком і нинішнє третє покоління моделі. При цьому два останні покоління також збирають на заводі "Автотор" у Калінінграді (РФ).

Audi

Реклама

Не сказати, що компактна модель компанії А1 чимось принципово відрізняється від інших Audi, однак вона виготовляється на заводі в Брюсселі (Бельгія). З першого покоління купе і родстер ТТ випускають в Угорщині. Втім, є нюанс: кузова виготовляються в німецькому Інгольштадті і вже потім надходять на місце остаточного виробництва в Гьор.

А ось кросовер Q3 чомусь випускають в Іспанії (Марторелла). Дивно, звичайно, в цій країні воліють проводити відкриті версії і купе-кабріолети. Зате словацька "прописка" Audi Q7 на заводі в Братиславі виглядає цілком логічною, адже там налагоджено випуск VW Touareg.

Mercedes

Реклама

Ну хто ж не знає, що легендарний Gelandewagen випускають на підприємстві Magna-Steyr в австрійському Граці? Менш відомий факт – там же тривалий час виробляли повнопривідні версії легкових моделей компанії.

Ну а такі моделі, як ML (нині GLE) і GL (GLS), нещодавно знятий з виробництва R-class, випускали в США на заводі в Тускалузі (штат Алабама). А ось сімейство Vito/Viano за традицією збирають у сонячній Іспанії.

Opel

Завдяки приналежності до всесильного концерну, GM Opel завжди мав багато "двійників" виробництва в різних країнах світу. Наприклад, Agila виробляли в Угорщині, GT – в США, купе Astra G – на підприємстві Bertone в Італії. Ось і одна з останніх новинок – бюджетний хетчбек Karl – випускається в Південній Кореї.

"Корейське" походження і у кросовера Antara. І як тут не згадати, що це практично двійник Chevrolet Captiva. А ось Meriva як першого, так і другого покоління – родом із Сарагоси (Іспанія).

Volkswagen

Ви здивуєтеся, але навіть "європейський" хетчбек Polo вже не виробляють у Вольфсбурзі! Хоча його випускають відразу на декількох підприємствах в Іспанії (Памплона), Бельгії (Брюссель) та Словаччині (Братислава).

А сучасний Beetle, схоже, остаточно влаштувався в Мексиці (завод у Пуебла). Ну і Sharan ніколи не був істинно німецьким: його, починаючи з першого покоління, випускають на заводі Autoeuropa в Португалії.