Топ-менеджер Volkswagen визнав себе винним у справі про "дизельний скандал"

4 серпня 2017, 19:53
На дизельних автомобілях концерну стояло програмне забезпечення, яке занижує реальні свідчення про викиди шкідливих речовин в атмосферу

Фото: Pixabay

Топ-менеджер Volkswagen AG Олівер Шмідт визнав себе винним у кримінальній справі про незаконну установку на автомобілі концерну програмного забезпечення, яке занижувало показники викидів дизельних двигунів.

Слухання у справі про "дизельний скандал" проходить в окружному суді США в Детройті, уточнює агентство. Його звинувачують в змові з метою ввести в оману регулюючі органи США і в порушенні екологічного законодавства країни.

Реклама

Олівер Шмідт був керівником інженерного центру Volkswagen в Оберн-Хіллз (штат Мічиган) і відповідав за дотримання концерном екологічних вимог США.

Відповідно до угоди про визнання провини, яку топ-менеджер уклав зі слідством, його можуть засудити до тюремного ув'язнення на термін до семи років і штрафу в розмірі від 40 тис. до 400 тис. доларів США.

У вересні 2015 року Агентство з охорони навколишнього середовища США виявило, що спеціальне програмне забезпечення, яке занижує реальні свідчення про викиди шкідливих речовин в атмосферу, стоїть на дизельних автомобілях автоконцерну Volkswagen.

Реклама

Після цього влада США зобов'язала концерн відкликати 482 тис. легкових машин марок Volkswagen та Audi, проданих в країні в 2009-2015 роках. У квітні Volkswagen домовився про викуп компанією автомобілів у споживачів і виплати їм компенсацій.

У січні Окружний суд США схвалив угоду між Volkswagen і 650 американськими дилерами, за якою автовиробник заплатить кожному 1,85 млн доларів США компенсацій за "дизельний скандал".

Своє власне розслідування відносно концерну веде також прокуратура Німеччини. Міністерство транспорту Німеччини в кінці липня також зобов'язало компанію Porsche AG (входить до складу групи Volkswagen) відкликати всі моделі Сayenne з трилітровим дизельним двигуном і взяти на себе всі витрати щодо їх повернення.

Реклама

За даними міністерства, в Європі зараз зареєстровано близько 22 тис. таких автомобілів, з них 7,5 тис. – в Німеччині.