ТОП-7 найдоступніших автомобілів на дизелі в Україні

15 квітня 2015, 05:01
Дизельні авто стають все популярнішими в нашій країні

Названі 7 найдоступніших дизельних автомобілів в Україні. Фото: tsn.ua

Дизельні двигуни багатьох приваблюють не лише низькою витратою палива, але і жвавою динамікою. Саме тому автомобілі з такими моторами стають все популярнішими в Україні. Ми вирішили дізнатися, які автомобілі з дизелями зараз найбільш демократичні за ціною на вітчизняному ринку, передає ТСН.

1. RENAULT LOGAN – ВІД 296 734 ГРН

Реклама

Logan – один з найуспішніших проектів в автомобілебудуванні. Він навіть встиг увійти в підручники економіки прикладом революційного маркетингового ходу, який перетворив розкіш в доступний більшості засіб пересування. Причому – комфортабельний, надійний і витривалий.

Найяскравіший показник – таксисти, які навіть по наших дорогах примудряються накатати на Logan понад 400 тисяч км без істотних ремонтів. У другому поколінні французько-румунський бестселер отримав зовнішність симпатичнішу і обробку багатшу, але при цьому зберіг одну з найбільш привабливих цін на ринку.

Реклама

Ось і серед дизельних моделей Logan (і всі його численні кузовні варіації) лідирує з великим відривом – як за вартістю, так і за кількістю продажів. Під його капотом – надійний 1,5-літровий дизель потужністю 84 к. с .: динамічних якостей двигуна з лишком вистачає для жвавої їзди по місту, при цьому витрата палива навіть по столичної метушні можна укласти в 5 л на "сотню".

Автомобіль вразить дачників і таксистів просторим зручним салоном і величезним багажником. Радує і оснащення: ABS, дві подушки, гідропідсилювач, кондиціонер, чудова медіасистема з кольоровим сенсорним дисплеєм, USB-портом і Bluetooth. У Logan міг би бути такий девіз: максимум автомобіля за мінімум грошей.

2. FORD FIESTA – ВІД 344 356 ГРН

Реклама

Німецький виробник і раніше примудряється утримувати вельми невисоку ціну на Fiesta – нехай і компактну, але сучасну модель з примітними характеристиками. Дизельний варіант пропонується тільки з п'ятиступінчастою механікою і в одному варіанті оснащення, проте бідним його не назвеш.

У комплектацію входять ABS і ESP, дві подушки безпеки, кондиціонер, дзеркала з електроприводом і підігрівом, аудіосистема з МР3-ресивером. 1,5-літровий дизель розвиває 75 к. с. – Ford обіцяє, що в міському циклі верткий хетчбек споживає всього 4,4 л/100 км.

3. HYUNDAI i20 – ВІД 363 100 ГРН

Останнім часом російські авто успішно покинули списки недорогих моделей, і тому тим більше приємно було зустріти вигідну пропозицію на дизельну версію Hyundai i20, миловидного і комфортабельного хетчбека В-класу. Ця машина – наступник колись мегапопулярного Hyundai Getz.


У новому поколінні автомобіль змінив ім'я, став більшим і отримав більш багатий інтер'єр. Дизельний варіант – з 90-сильним мотором і шестиступінчастою механікою. Обіцяна витрата палива в місті – до 5 л на "сотню".

Комплектація, правда, помітно бідніша, ніж у бюджетного Logan: подушка безпеки – тільки у водія, немає ні аудіосистеми (тільки чотири динаміки і проводка), ні навіть "штурманського" стельового плафона. Та й ремені безпеки не регулюються по висоті – знову-таки на відміну від простої румунської машини. Але зате – третій за доступністю дизель...

4. OPEL ASTRA CLASSIC – ВІД 380 600 ГРН

Очевидно, з відходом з Росії німецький бренд активізував свою діяльність у нас: у Opel з'являються нові дистриб'ютори, та й ціни на багато моделей стали куди цікавіше. У числі особливо цікавих пропозицій – все ще випускається минуле покоління Astra.

Цей автомобіль оснащений найпотужнішим дизелем з перерахованих: 1,7 л. 110 к.с., пара мотору – шестиступінчаста механіка. Причому особливо примітно, що цим силовим агрегатом для нашого ринку комплектується тільки універсал: більш доступний автомобіль з таким типом кузова і дизелем – тільки вже згаданий Logan (варіант MCV – від 328 722 грн).

У комплектації Opel Astra Classic – раціональний баланс між необхідністю та вартістю: чотири подушки безпеки, ABS, кондиціонер, аудіосистема, електропідігрів дзеркал.

5. CITROEN C-ELYSEE/PEUGEOT 301 – ВІД 383 200 ГРН

Ще один варіант "економомобіля", і знову від французів. Близнюки – суперники Logan і майже за всіма показниками близькі до нього, от тільки в їх сімействі немає такого розмаїття кузовів: седан і крапка.

Зате у французької парочки набагато більше простору на задньому сидінні, де буквально можна закинути ногу на ногу. C-Elysee і 301 вже потрапляли в наш огляд найдоступніших авто з АКПП, відзначилися вони і цього разу.

Дизельні версії – з 1,6-літровим 92-сильним мотором і з п'ятиступінчастою механікою. Автомобілі зарекомендували себе дуже економічними: за містом неважко збити планку витрат мало не до 3 л/100 км!

В оснащенні – ABS і пара подушок, кондиціонер, всі чотири склопідйомники і навіть підігрів нижньої частини лобового скла. А от співати водієві доведеться самому: замість магнітоли – тільки аудіопідготовка.

6. PEUGEOT 208 – ВІД 410 800 ГРН

Продовжує наш рейтинг інше дітище концерну PSA – модний в Західній Європі компактний хетчбек Peugeot 208. Автомобіль порадує помітною стильною зовнішністю і екстравагантним інтер'єром цікавої компоновки: приладова панель з широко розставленими "колодязями" спідометра і тахометра винесена над крихітним, ніби в гоночному боліді, рульовим колесом .

Силовий агрегат – той же, що у вищезазначеної бюджетної парочки: дизель з автоматом, на жаль, не пропонується. Комплектація цілком розумна: ABS, дві подушки безпеки, кондиціонер, медіасистеми з 7-дюймовим сенсорним дисплеєм.

7. ŠKODA RAPID – ВІД 436 336 ГРН

Умовно бюджетний варіант по-чеськи: автомобіль, задуманий як економ-клас, в деяких версіях перевершує за ціною Octavia A7. Rapid раціональний до кожного пунктика і здатний здивувати ретельним опрацюванням дрібниць: в салоні є зручні вішалки для одягу, в стандартній комплектації багажника – сітка і набір гачків для фіксації вантажів, а в кришці лючка бензобака – фірмовий скребок для льоду.

Автомобіль виглядає як седан, проте насправді це ліфтбек: кришка багажника практично піднімається разом із заднім склом. 105-сильний дизель приголомшливо економічний: автору цих рядків вдалося досягти на шосе витрати в 3,1 л/100 км, а в змішаному циклі з поїздками по місту в спекотний літній день – 3,8 л на "сотню".

Та й динаміка машини ненудна. Загалом, все б добре, якби не найвища в нашій добірці ціна. Втім, відрадно, що за чималі гроші в машині є ABS, пара подушок, кондиціонер і "музика".