ТОП-14 яскравих новинок Паризького автосалону

4 жовтня 2016, 09:10
На біржах зберігаються низькі ціни на нафту, але автовиробники все більше уваги приділяють моделям з альтернативними силовими установками, в тому числі – повністю електричним

BMW X2. Фото: BMW

До 19 жовтня в Парижі працює найбільший в світі автосалон. Автомобільна виставка в столиці Франції проводиться по парних роках. Цього року від участі в ній з різних причин відмовилися Aston Martin, Mazda, Ford, Volvo, Rolls-Royce, Bentley, Lamborghini, але все одно в експозиції понад 40 світових прем'єр. І якщо серійні моделі практично всі оснащені традиційними двигунами внутрішнього згоряння, то більшість концептів розробляються як електричні. В автомобілях з'являється все більше різних електронних пристроїв, автоконцерни розширюють співробітництво з IT-компаніями і інвестують в технологічні стартапи.

Концепт BMW X2

Реклама

Він є прообразом майбутнього компактного кросовера BMW X2, який побудують на тій же платформі, що і BMW X1, з переднім або повним приводом. Серійна модель очікується в другому кварталі 2018 р.

Жодних технічних подробиць про концепт-кар компанія не повідомляє. Відомо тільки, що габаритна довжина X2 поки що планується 4,44 м, ширина – 1,82 м, висота – 1,6 м. За довжиною і шириною новинка ідентична X1 останнього покоління, але нижче його на 1,5 см. Інтер'єр її буде повністю уніфікований з X1.

Реклама

X2 стане другим кросовером BMW, який буде побудований на платформі передньопривідної UKL. Привід обіцяють передній або повний.

Очікується, що на момент запуску X2 пропонуватиметься з дволітровим бензиновим турбомотором 191 к.с. та з дволітровими дизелями, що розвивають 150 і 230 к.с. Коробки шестиступінчасті – механічна і автоматична.

" Зелений" суббренд Mercedes

Реклама

Позначення EQ об'єднає всі "екологічні" моделі марки, яких до 2020 р. має як мінімум чотири – два кросовера і два седана, а до 2025 р. – десять. Всі вони будуть побудовані на новій модульній платформі EVA, яка й лежить в основі показуваного в Парижі концепту Generation EQ.

Стилістично всі моделі EQ будуть об'єднані схожими ґратами радіатора і чорною смугою зі світлодіодами на тлі на кормі. Заряджати їх можна буде як від традиційного шнурового терміналу, так і від бездротових панелей.

У рух концепт приводиться двома електромоторами, які встановлені на передній і задній осях. Сумарна віддача – 408 к.с. і 700 Н•м крутного моменту. Харчуються вони від блоку літій-іонних батарей ємністю 70 кВт•год. До 100 км/год автомобіль здатний розганятися менше ніж за 5 с.

Заявлений пробіг на одній зарядці в тестових умовах – 500 км, але в реальних умовах він навряд чи перевищить 300 км. Система підзарядки батарей дозволяє накопичити за 5 хвилин енергію, якої вистачить на 100 км.

У салоні більшу частину передньої панелі займає 24-дюймовий дисплей. Кнопки на кермі і центральній консолі – сенсорні.

Йдеться про те, що новий електрокар буде здатний обмінюватися інформацією з іншими автомобілями, а його навігаційна система зможе самостійно вибирати маршрут з урахуванням рівня заряду батареї.

Серійний Generation EQ очікується 2019 року.

О новлений Renault Zoe

Цей електричний хетчбек випускається з 2012 р., 2015-го в Європі він був найпопулярнішим електрокаром, а в світі входив до першої десятки. Всього продано близько 50 тис. Zoe.

Головне, що сталося при оновленні моделі, – змінили акумулятор. Тепер ємність батареї, виробленої LG, становить 40 кВт•год, і як запевняє виробник, вона дозволяє в реальних умовах проїхати до 300 км (зараз 160 км). Але стару батарею (22 кВт•год), як і раніше, можна замовити (вона істотно дешевше – на 2500 євро).

Додано два кольори кузова (Intense Red і Titanium Grey), двоколірні 16-дюймові алюмінієві колісні диски. Електромотор став легшим і економічнішим, менше споживають енергії і нові світлодіодні фари.

Новинка Suzuki Ignis

Під ім'ям Ignis в 2000-2008 рр. компанія випускала компактні хетчбеки, але представлена в Парижі модель, за словами виробника, не має з ними нічого спільного. Він називає її кросовером. Двигун поки що один – бензиновий 1,2 л (90 к.с., 120 Н•м), проте в Європі можна купити авто, в якому цей двигун доповнений мотором-генератором і літієвою тяговою батареєю, тобто з гібридною силовою установкою. П'ятиступінчасті механіку і робот, передній або повний привід можна поєднувати в п'яти комбінаціях.

Довжина автомобіля – 3,7 м, ширина – 1,7 м, висота – 1,6 м, колісна база – 2,44 м, споряджена маса – 810/920 кг.

Обсяг багажника залежить від наявності повного приводу і зсувних задніх крісел. У пятимісному варіанті це 204-267 л, а якщо скласти другий ряд крісел, то 463-514 л.

Найшвидша модифікація – повнопривідний гібрид, для розгону до 100 км/год йому потрібно 11,5 с, а передньоприводному – 12,2 с.

У продажу у європейських дилерів Ignis з'явиться в січні майбутнього року (спочатку у Велиій Британії).

Друге покоління Audi Q5

Одне з головних нововведень – майже на всіх версіях замість міжосьового диференціала Torsen тепер стоїть повнопривідна система quattro з технологією ultra, яка не тільки підключає при необхідності задню вісь, а й зупиняє карданний вал в передньоприводному режимі. Робиться це заради економії палива.

Ще одна важлива зміна – поява пневматичної підвіски. Вона є опцією, може поєднуватися з адаптивними амортизаторами (доступні й самі по собі) і регулює кліренс в п'яти фіксованих положеннях.

Автомобіль став на 3,5 см довшим (4,66 м), а колісна база додала 1 см (до 2,82 м).

Фари відрізняються для різних версій, а найдорожчий варіант – адаптивні матричні світлодіодні. Ліхтарі можуть бути з динамічними сигналами повороту (не блимаючими, а з вогнями, що біжать).

Попервах моторів буде п'ять. Це дизелі 2 л на 150, 163 і 190 к.с. (Останній – з обертовим моментом 400 Н•м), 3,0 л (286 к.с., 620 Н•м) і поки що лише один бензиновий – 2,0 л (252 к.с., 370 Н•м) . Коробки передач: модернізована шестиступінчаста механіка, семиступінчастий робот і восьмиступінчастий автомат.

У салоні з'явилася віртуальна приладова панель з екраном 12,3 дюйма, центральний дисплей (8,3 дюйма), система проекції на лобовому склі. Автомобіль може обмінюватися інформацією не тільки зі смартфонами Apple і Android, а й з годинником SmartWatch. Навігаційна система може запам'ятовувати звички водія для оптимальної побудови маршрутів. Електронні системи допомоги водієві: адаптивний круїз-контроль, автоматичне гальмування з виявленням пішоходів, активне утримання на смузі, розпізнавання дорожніх знаків, "заторний" автопілот.

Новинка вироблятиметься в Мексиці, на щойно відкритому заводі Audi. Старт продажів намічений на початок 2017 р.

Н ове покоління Nissan Micra

П'яте покоління цього хетчбека побудовано на платформі CMF-В, автомобіль став міцнішим, динамічнішим, тихішим, підвищилися керованість і безпека. Він зріс в довжину на 17 см (до 4,0 м) і в ширину – на 8 см (до 1,74 м), але став нижчим на 6 см (до 1,46 м). Колісна база додала 8 см (до 2,53 м).

З'явилися системи контролю за рухом по смузі і автоматичного гальмування з розпізнаванням пішоходів і дорожніх знаків, асистент дальнього світла і стеження за сліпими зонами бічних дзеркал. Родзинка – аудіосистема Bose Personal. Вона включає широкосмугові динаміки в передніх дверях і високочастотні в передніх стійках і два спікера в підголівнику водійського крісла.

Моторів три: бензинові атмосферний 1,0 л (73 к.с., 95 Н•м) і турбований 0,9 л (90 к.с., 140/150 Н•м) та дизельний 1,5 л (90 л . С., 220 Н•м). Трансмісія – тільки п'ятиступінчаста механіка.

Вироблятиметься автомобіль у Франції на заводі Renault. Початок продажів в Європі – березень 2017 р.

"Електричні" плани Volkswagen

Концерн заявляє про плани підготовки до 2020 р. зовсім нового сімейства електромобілів. До 2025 р обіцяно продавати не менше 1 млн електрокарів по всьому світу. Тоді в рамках групи VW авто з нульовими викидами становитимуть 10% модельного ряду (30 моделей з 300), а за обсягом випуску – п'яту частину.

У Парижі показується їх провісник – концепт Volkswagen I.D., побудований на "електричній" модульній платформі MEB. За запевненням компанії, при зовнішніх розмірах приблизно як у Golf, всередині в ньому так само просторо, як в Passat. Цей шоу-кар повинен перетворитися на серійний автомобіль до 2019-2020 рр.

У рух I.D. наводиться електродвигуном 170 к.с., батарея повинна забезпечити запас ходу в 400-600 км. У салоні практично всі управління виведено на сенсорні екрани і панелі.

За задумом, автомобіль буде здатний рухатися в автономному режимі, наприклад, його можна буде викликати з парковки (через смартфон). Таку систему концерн має намір впровадити 2025 р.

Нове покоління Land Rover Discovery

Алюмінієва платформа (в кузові 85% алюмінію) дозволила "п'ятому" Discovery стати на 480 кг легшим. При цьому автомобіль став на 14 см довшим (до 4,97 м) і нижчим на 4 см (до 1,85 м). Колісна база зросла на 4 см (до 2,92 м).

Ліхтарі – світлодіодні. Задні двері стала цільними, отвір збільшено. Опціонні адаптивні світлодіодні фари складаються з семи кластерів з незалежним управлінням і можуть працювати в п'яти режимах (для різних умов поїздки).

До лінійки моторів увійшли дизельні дволітрові "четвірки": TD4 (180 к.с., 430 Н•м) і SD4 (240 к.с., 500 Н•м).

Новий електричний підсилювач керма змінює свої параметри залежно від швидкості. Паркувальний асистент може поставити машину на стоянку паралельно і перпендикулярно, а також безпечно виїжджати з парковки (система управляє кермом, а газом і гальмом – водій).

Мультимедійна система з десятидюймовим екраном дозволила прибрати третину кнопок в салоні.

Розробники стверджують, що незважаючи на те, що автомобіль втратив інтегровану сталеву раму, свої позашляхові якості він зберіг. З пневмопідвіскою кліренс зріс на 4 см, до 28 см (на звичайних пружинах – 22 см). Кути виїзду/з'їзду зменшилися приблизно на 10%, але гранична глибина броду зросла на 20 см (до 90 см з пневмопідвіскою і 85 см зі звичайними пружинами).

Система постійного повного приводу в звичайних умовах розподіляє тягу між осями порівну, але може регулювати її за командами електроніки. Є два варіанти трансмісії, що відрізняються своїми можливостями і ціною.

При посадці/висадці пасажирів автомобіль (за наявності пневмопідвіски) опускається на 4 см, а для навантаження речей його можна опустити на 6 см. На швидкості вище 105 км/год автомобіль присідає на 13 мм (від номінального положення), на ґрунтовій дорозі при швидкості до 80 км/год – піднімається на 40 мм, а на бездоріжжі при швидкості до 50 к/год – на 75 мм.

Автомобіль виробляється у Великій Британії.

Н овинка Skoda Kodiaq

Компанія Skoda, що входить до Volkswagen Group, показує свій новий флагманський кросовер. Автомобіль створений на базі VW Tiguan, але значно більший за нього: довжина 4,7 м, ширина 1,9 м, висота 1,7 м, колісна база 2,8 м

Новинка отримала бензинові і дизельні двигуни, передній або повний привід, механічну або роботизовану коробку передач. Дизельний двигун дволітровий 150 і 190 к.с. Бензинових двигунів три: два 1,4-літрових, 125 і 150 к.с. і дволітровий 180 к.с.

Салон може бути п'яти- або семимісним. Обсяг багажника в п'ятимісному варіанті – 720 л. При складених сидіннях другого і третього ряду – 2065 л. Електропривод дверей багажника можна активувати рухом ноги під заднім бампером.

Для моделі пропонується широкий список електронних опцій: мультимедійна система з LTE і Wi-Fi, онлайн-сервісами; дистанційна настройка авто і визначення його місця розташування через смартфон, підтримка Apple CarPlay, Android Auto тощо.

До дилерів новинка почне надходити навесні 2017 р.

Новинка Toyota C- HR

Компактний кросовер Toyota C-HR дебютував на автошоу в Женеві навесні цього року, але детальна інформація про нього з'явилася тільки в Парижі.

Подібної моделі раніше не було в ряду виробника. Перший її концепт був показаний ще 2014 р. Toyota відмовилася про первинної ідеї випустити купе-кросовер, запропонувавши ринку утилітарний автомобіль, в зовнішності якого залишилися риси купе.

Вважається, що C-HR становитиме конкуренцію таким кроссоверам, як Nissan Juke, Mazda CX-3 і Honda HR-V. Технічно він побудований на тій же платформі TNGA, що і модель Prius. Від неї він отримав гібридну силову установку в 122 к.с. і комплекс безпеки Safety Sense (системи автоматичного гальмування, стеження за дорожньою розміткою та знаками, адаптивний круїз-контроль).

В Європі C-HR доступний і зі звичайними двигунами: бензиновим турбомотором 1,2 л, 116 к.с і дизелями. Можливо, що для України C-HR запропонують з 2,0-літровою атмосферної четвіркою 150 л. с. Гібридна модифікація тільки передньопривідна, інші можуть бути і повноприводними.

Виробляється новинка в Туреччині.

Нове покоління Honda Civic

Компанія показує 10 покоління своєї дуже популярної моделі (вона виробляється вже 40 років). Новий Civic став довшим (4,5 м), ширшим (1,8 м) і нижчим (1,42 м). Завдяки зрослій на 3 см колісній базі (до 2,7 м) в салоні стало просторіше.

Дизайн кузова традиційно підкреслює спортивний дух новинки. Крім хетчбека, на автосалоні представлений Civic з кузовом седан.

Автомобіль побудований на новій глобальній платформі. Вона легша за попередню, жорсткіша і має нижчий центр тяжіння. Розробили і нову підвіску.

Новинка отримає два абсолютно нових бензинових турбодвигуна: 1-літровий трициліндровий (129 к.с., 180/200 Н•м) і 1,5-літровий чотирициліндровий (182 к.с., 220/240 Н•м). Вони працюватимуть в парі з шестиступінчастою механікою або безступінчатим варіатором. Дизелів поки що немає.

Система активної безпеки включає до себе підсистеми екстреного гальмування, попередження фронтального зіткнення, контролю за розміткою та дорожніми знаками, підтримки руху в смузі і заданої швидкості, адаптивний круїз-контроль.

Перенароджений Peugeot 5008

Донедавна ця модель вважалася мінівеном. Новинку же виробник позиціонує як великий семимісний кросовер, але привід у нього тільки на передню вісь.

Автомобіль побудований на модульній платформі EMP2. Зовні він виконаний у позашляховому стилі з високою посадкою і захисним обвісом. Габаритна довжина 4,64 м, колісна база – 2,82 м.

Є широкі можливості для трансформації салону. Індивідуальні крісла другого ряду можуть складатися і регулюватися за глибиною і нахилом. Сидіння третього ряду складаються і можуть бути повністю зняті. У салоні 12,3-дюймовий екран виконує функції приладової панелі, а 8-дюймовий сенсорний дисплей призначений для мультимедійної і навігаційних систем.

До лінійки двигунів увійшли наддувні бензинові 1,2 л і 1,6 л (130 і 165 к.с. відповідно) та дизелі 1,6 л і 2 л потужністю від 100 до 180 к.с.

Водію покликані допомагати системи екстреного гальмування, попередження про виїзд зі смуги руху, контролю уваги, автоматичного включення/втмкнення дальнього світла, адаптивний круїз-контроль, визначення швидкісних обмежень і моніторингу сліпих зон.

Продажі автомобіля в Європі повинні розпочатися наступного року.

Нове покоління Kia Rio

Ця модель – одна з головних для виробника, на її частку припадає 16% всіх продажів, тільки минулого року по всьому світу було реалізовано близько 473 тис. Rio. Виробництво четвертого покоління моделі буде організовано в Кореї, а перші авто надійдуть до дилерів в першому кварталі 2017 р.

Новинка стала на 1,5 см довшою (4,07 м), колісна база додала 1 см (до 2,58 м). Зовні вона виглядає пропорційнішою, тому що задній звис зменшився, а передній разом з капотом – збільшився.

Для новинки підготовлені кілька економічних бензинових і дизельних двигунів. Так, вона отримає трициліндровий однолітровий турбомотор потужністю 98 або 118 к.с. (172 Н•м). Доступні і атмосферні двигуни 1,25 л (82 к.с., 122 Н•м) і 1,4 л (90 к.с., 132 Н•м). Дизель – 1,4-літровий турбований, 69 і 88 к.с. Коробки передач: п'яти- або шестиступінчаста механіка.

Спочатку новий Rio буде запропонований в п'ятидверному кузові хетчбек, пізніше з'явиться і седан.

Оновлене сімейство Renault/ Dacia Logan

Автомобілі Logan, Logan MCV, Sandero і Sandero Stepway в Україні зараз продаються з шильдиками Renault, але в більшості країн Європи вони залишилися в продажу як Dacia. Так вони представляються і в Парижі.

Оновлені моделі отримали нову решітку радіатора, схожу на решітку кросовера Duster, змінені бампери, дизайн колісних дисків. До моторної лінійки додано економічний 75-сильний трициліндровий двигун 1,0 л. Старий 90-сильний турбомотор тепер може поєднуватися з роботизованою КПП. У фарах з'явилися ланцюжки світлодіодних вогнів, а ліхтарі тепер візуально складаються з чотирьох квадратів. У салоні встановлено нове чотириспицеве рульове колесо, трохи змінено обробку. У деяких комплектаціях доступні камера заднього виду і помічник при старті в гору.