ТОП-12 найбільш прохідних позашляховиків

21 лютого 2015, 05:12
Названа дюжина автомобілів, які можуть проїхати практично де завгодно

Названі 12 найбільш прохідних позашляховиків. Фото: suvdrive.ru

Оглядаючи поглядом різноманіття позашляховиків, що продаються в даний час, стає трохи сумно від того, що багато автовиробників вирішили пожертвувати прохідністю на догоду комфорту і глянцевій зовнішності. Деякі позашляховики мають настільки естетичний вигляд, що сама можливість їх існування поза асфальтом викликає великі сумніви, передає SuvDrive.

І все ж, залишаються і регулярно з'являються нові автомобілі, набагато краще відчувають себе там, де замість доріг тільки напрямки. Не претендуючи на право роздавати нагороди і визначати най-най, ми просто пропонуємо вам познайомитися з тими, хто не боїться бруду і пустелі, гір і лісів, дикої природи і міських джунглів – одним словом, зі справжніми позашляховиками.

Реклама

Jeep Grand Cherokee – сам по собі непоганий позашляховик, а з пакетом Off Road Adventure II із серії Limited він і зовсім перетворюється на професійного підкорювача бездоріжжя. Вищезгаданий пакет додає джипу високу пневматичну підвіску Quadra Lift, набір захисних пластин, буксирних гаків і інших речей, які знадобляться для подолання пересіченій місцевості. Автомобіль отримав нову платформу, розроблену спільно з Mercedes-Benz, досить привабливу зовнішність і адекватну ціну, що дозволяє назвати його оптимальним варіантом для тих, хто шукає симпатичний позашляховик з хорошою прохідністю.

Реклама

Nissan Frontier PRO-4X – середньорозмірний пікап з хорошим потенціалом для подолання бездоріжжя, системою блокування заднього диференціала і HDC (правда, актуально це тільки для моделей з АКПП). Плюс Nissan Frontier PRO-4X полягає в тому, що він доставить за місцем призначення не тільки пасажирів, але і вантаж, а це може виявитися дуже корисним в деяких ситуаціях. До того ж даний позашляховик постійно бере участь у змаганнях Ultimate Factory і показує непогані результати.

Land Rover LR4 (Discovery) – останнім часом, у британського бренду намітився сильний "крен" у бік кросоверів і навіть лаковий Land Rover Freelander 2 не зовсім для бездоріжжя. Автомобілі розраховані тільки на асфальтове покриття, в крайньому випадку – на рівну "ґрунтовку". З цієї причини, нові моделі створюються на основі повністю незалежної підвіски, що добре на дорозі і погано поза нею. І все ж, в арсеналі Land Rover можна знайти оснащення, з яким позашляховий Discovery не врятував перед перешкодами. Зокрема, мова йде про антипробуксовочною системі TCS і пакеті опцій Heavy Duty, куди входить задній блокувальний диференціал, а також повнорозмірне запасне колесо.

Реклама

Toyota FJ Cruiser – спадкоємець моделі Toyota Land Cruiser FJ40. Характерні риси Toyota FJ Cruiser – коротка колісна база, високий кліренс, відмінні кути підйому/спуску і, на жаль, погана оглядовість. Додатково до всього, можна встановити пакет позашляхових опцій Off-Road, що включає задній блокіратор диференціала, надійні амортизатори Bilstein і додатковий блок приладів для панелі (сюди увійшли компас, креномір і термометр, що повідомляє температуру за бортом).

Mercedes G-class – ці позашляховики випускаються з 1964 року для потреб німецької армії. Перекочувавши в масове виробництво, вони зберегли традиційно німецькі міцність, надійність і якість, а так само придбали традиційно мерседесовской ціну. Представники G-class є єдиними позашляховиками з жорсткою блокуванням переднього і заднього моста. Але, через високу вартість, на бездоріжжі ці автомобілі, прозвані в народі "гелендвагенами", зустріти можна рідко. Жалко бруднити їх у бруді, ну дуже шкода...

Nissan Xterra – чи не останній представник легендарного покоління позашляховиків 90-х. У ті роки він тримався дещо в тіні, але сьогодні Nissan Xterra сміливо виходить на перший план, коли справа доходить до прохідності. Ця модель спочатку призначена для активних мандрівників, а ті опції, яких немає в базовій комплектації, можна виявити в пакеті PRO-4X, з яким Xterra остаточно перетвориться на гордого підкорювача бездоріжжя.

Ram Power Wagon – позашляховик для любителів великих автомобілів. У спадок, йому дісталися деякі деталі знаменитого Wrangler Unlimited, наприклад, система автоматичного відключення стабілізатора поперечної стійкості, блокування диференціала. Про призначення Ram Power Wagon говорить лебідка і ходові вогні на даху, картину доповнює короткохвильове Сі-Бі радіо і брутальність, якій немає меж.

Toyota Tacoma – простий і витривалий пікап для мисливців і цим все сказано. Ну, майже все. Решта докаже версія TRD Off-Road, що додає амортизатори Bilstein, набір додаткових захисних пластин, задній блокувальний диференціал і високу посадку. Щоправда, коштує цей набір опцій чималих грошей, але хіба можна зупинити справжнього шукача пригод подібною дрібницею?

Ford F-150 SVT Raptor – пікап, прозваний підкорювачем піщаних барханів. Нова реінкарнація "Раптор" з'явилася на світ в 2012 році, вона отримала off-road камеру з омивачем, що виручає на складній дорозі, передній диференціал і наднадійну підвіску, яку практично неможливо вбити. Ну і, звичайно ж, чисто американська брутальність, яка полюбилася і в Азії, що відрізняє практично всі позашляховики родом із США.

Hummer H1 – він не випускається з 2006 року, але обійти увагою легендарний "Хаммер" неможливо. Як і Mercedes G-class, Hummer є вихідцем з армії, тільки, на цей раз, з армії США. Військовим був потрібний універсальний автомобіль з відмінною прохідністю, а незабаром виявилося, що й цивільні не відмовляться від подібного позашляховика. Hummer H1 отримав додаткові опції, що збільшують рівень комфорту, але залишився таким же потужним і надійним воякою, сміливо штурмуючим будь-які перешкоди.

Toyota 4Runner – в 2009 році вийшло п'яте покоління цього автомобіля. Що ще потрібно, як доказ здібностей позашляховика? Хіба що сісти за кермо Toyota 4Runner і подолати кілька тисяч кілометрів по пересіченій місцевості і не потрапити в ураган. Тестувати рекомендується комплектацію Trail, у якої збільшений кліренс, є задній блокувальний диференціал і система Multi-Terrain Select, яка допомагає при русі по дорожньому покриттю і бездоріжжю різного типу. Ще один плюс Toyota 4Runner Trail – інноваційна система Crawl Control. З нею, позашляховик повільно, але вірно, буде пересуватися майже по будь-якій місцевості. Доповнить картину фірмова система динамічної підвіски KDSS, у якої є автоматичне регулювання стабілізаторів поперечної стійкості, у відповідності з поточними умовами.

Jeep Wrangler – легенда серед позашляховиків, що зміцнив і без того міцні позиції за допомогою випуску версії Rubicon. Найпотужніший 260-сильний V6, марнотратники Dana 44, високий кліренс, висококласні позашляхові шини, відразу два блокувальних диференціала, стабілізатори поперечної стійкості з системою автоматичного їх відключення – ось складові успіху Jeep Wrangler Rubicon, що дозволяють йому рік за роком займати перші місця в топах найбільш позашляхових позашляховиків.