ТОП-11 найперспективніших ринкових новинок Женевського автосалону

10 березня 2017, 07:46
В експозиції Женевського автосалону широко представлені електрокари, гібриди і навіть водневі автомобілі. Але ми вибрали традиційніші моделі, на які зараз є істотний ринковий попит

Новинки Женевського автосалону. Фото: gims.swiss

Друге покоління Volvo XC60

Реклама

Продажі першого покоління цього кросовера в світі досягли майже 1 млн авто, він став в Європі найпопулярнішим в середньорозмірному сегменті. Частка цієї моделі становить близько 30% від загального обсягу продажів Volvo. Виробництво другого покоління почнеться на заводі в Швеції в середині квітня.

Топова версія буде гібридною – T8 TwinEngine (407 к.с., 640 Н•м), вона розганяється до 100 км/год за 5,3 с. Бензинові модифікації – T6 з нагнітачем і турбонаддувом (320 к.с., 400 Н•м) і T5 (254 к.с.). Дизельні: D4 (190 к.с.) і D5 (235 сил). Коробка передач – восьмиступінчастий "автомат".

У салоні з'явилася нова чотирьохзонна кліматична установка. Медіацентру оновили графіку, підвищили швидкодію і зручність у використанні.

Реклама

Комплекс безпеки поповнився новою системою Steer Assist з функцією, яка автоматично підрулює, щоб знизити ризик зіткнення при зміні смуги руху. Опціональний адаптивний круїз-контроль вдосконалений і піклується про рулювання, розгін і гальмування на дорогах з добре помітною розміткою при швидкостях до 130 км/год.

Габаритна довжина 4,69 м, ширина – 1,9 м, висота – 1,66 м, колісна база – 2,84 м. Таким чином новинка стала на 4 см довше, на 1 см ширше і на 5 см нижче. Відстань же між осями зросла на 9 см.

Спочатку модель буде тільки повнопривідною, але потім з'явиться і варіант з переднім приводом.

Реклама

ННове покоління Honda Civic Type R

Хот-хетч Honda Civic Type R з потужним 310-сильним турбомотором і переднім приводом домігся заслуженої слави: його жвавість і керованість подобаються багатьом любителям адреналіну. Тому модель нового покоління концептуально не змінилася: мотор залишився наддувним, привід переднім, коробка ручною.

Турбомотор 2.0 VTEC залишився колишнім, але інженери переналаштували софт, піднявши потужність на 10 к.с. до 320 к.с. при 6500 об/хв. Але крутний момент не змінився – 400 Н•м при 2500-4500 об/хв.

У салоні встановлені спортивні крісла, віртуальна панель приладів і мультимедійний комплекс з навігацією. Є система зміни режимів руху (Comfort, Sport або + R), яка змінює алгоритми роботи силового агрегату, рульового управління і амортизаторів.

Новий Civic Type R влітку цього року почнуть випускати на заводі в Великій Британії.

Новинка Mitsubishi Eclipse Cross

Новий кросовер побудований на одній платформі з Mitsubishi Outlander, але коротше його на 29 см. Габаритна довжина, ширина, висота – 4,41x1,81x1,69 м, колісна база – 2,67 м. У Європі він продаватиметься з 1,5-літровим бензиновим двигуном і 2,2-літровим турбодизелем. Перший агрегат поєднується з варіатором, другий працює в парі з восьмиступінчастим "автоматом". Обидві модифікації оснащені системою повного приводу з електронно-керованою муфтою, яка підключає колеса задньої осі.

Опціонально доступні мультимедійна система з підтримкою смартфонних інтерфейсів Apple і Android і проекційний дисплей над панеллю приладів. Центральний дисплей підтримує сенсорне керування.

Європейський старт продажів запланований на осінь.

Нове покоління Audi RS5

На Audi RS5 другого покоління встановили бензиновий двигун EA839 з нової загальнокорпоративної лінійки концерну Volkswagen, розробленої Porsche. Мотор V6 об'ємом 2,9 л c безпосереднім уприскуванням палива і парою турбокомпресорів вперше з'явився на Porsche Panamera. Тепер його віддача досягає 450 л.с. і 600 Н•м (у Panamera – 440 і 550 відповідно). Колишня RS5 c атмосферним двигуном V8 4.2 була настільки ж потужною, але момент "всього" 430 Н•м. Коробка тепер – восьмидіапазонний автомат (був семиступінчастий робот). Привід повний. Розгін до 100 км/год займає 3,9 с (було 4,6 с).

"Гучна" випускна система і 19-дюймові диски входять до базового оснащення. Заявлена витрата палива в змішаному циклі становить 8,7 л на 100 км, що краще за показник попередника на 17%.

У продаж на європейські ринки нова RS5 надійде в червні. У Німеччині початкова ціна буде 80 900 євро. Для порівняння: Mercedes-AMG C 63 Coupe там коштує від 78 302 євро, BMW M4 – від 76 700 євро.

Нове покоління Subaru XV

Зовні новинка мало відрізняється від попередниці, але в компанії стверджують, що у них немає жодної спільної кузовної деталі. XV тепер має заново розроблений остов з високоміцних сталей, а його жорсткість на кручення збільшилася на 70%. Платформа також нова – Subaru Global Platform, яка лягла в основу сімейства Impreza п'ятого покоління.
Автомобіль став трохи крупніше (довжина 4,67 м), але його висота не змінилася. Схематично підвіска та ж – стійки McPherson спереду і багаторичажка ззаду. Але переналаштовані її демпфіруючі елементи з метою підвищення плавності ходу і стабільності на високій швидкості. Гостріше стало і рульове управління, передавальне відношення якого скоротилося з 14:1 до 13:1.

Новий XV отримав модернізований "оппозитник" обсягом 2,0 л. За словами виробника, близько 80% його деталей перероблені. В результаті знизилися шум і вібрації, маса агрегату зменшилася на 12 кг, потужність склала 156 л.с., а максимальний крутний момент 196 Н•м. Мотор поєднується з варіатором Lineartronic з сімома ступенями.

Оновлений Nissan Qashqai

У процесі оновлення моделі конструктори зосередилися на дизайні екстер'єру, вищій якості обробки салону, поліпшенні керованості і впровадженні автопілота. Модифіковані підвіска і система рульового управління. Додаткова ізоляція і збільшена товщина задніх стекол привели до зниження шуму в салоні. Тепер є усічений мультируль з хромованою вставкою. Топ-комплектація Tekna+ передбачає нові крісла, оздоблені шкірою. До числа опцій увійшла аудіосистема Bose з сімома динаміками. Автомобіль навчився попереджати про небезпеку при русі заднім ходом. До палітри кольорів кузова додані Vivid Blue і Chestnut Bronze.

Всі ці елементи покликані зробити модель статуснішою в очах покупців і сприяти зростанню продажів. Продажі рестайлінгового Qashqai в Європі почнуться в липні.

Новинка Volkswagen Arteon

Цей п'ятидверний автомобіль з кузовом ліфтбек показаний вперше. Він став ідеологічним наступником чотирьохдверного купе Passat СС, але більшим за його: довжина – 4,86 м, ширина – 1,87 м, висота – 1,43 м, колісна база – 2,84 м. Розмір колісних дисків – від 17 до 20 дюймів.

Компанія максимально оснастила новинку сучасними технологіями. Адаптивний круїз-контроль підлаштовує швидкість не тільки залежно від потоку, а й дорожніх знаків, даних від навігатора. Асистент руху по смузі бачить і розмітку, і сусідні машини. Пристрій Emergency Assist в разі, якщо водієві стало погано, може самостійно сповільнити автомобіль, відвести його на праву смугу і там зупинити. Адаптивні фари навчилися освітлювати дорогу в повороті ще до початку заокруглення, використовуючи свідчення супутникової навігації і карту.

У лінійці шість бензинових і дизельних моторів від 150 к.с. до 280 к.с., коробки – шестиступінчаста "механіка" або семиступінчастий "робот", привід передній або повний.

Автомобіль виробляється в Німеччині. Початок продажів на домашньому ринку – червень.

Новинка Porsche Panamera Sport Turismo

Зараз модель Panamera продається в кузові хетчбек і має чотиримісний салон. Остання обставина стримує її продажу на американському ринку. Новинка ж названа "майже п'ятимісцевим" автомобілем – з посадочною формулою 4 + 1, тобто на задньому сидінні можна пережити коротку поїздку втрьох або посадити в середині дитини.

Sport Turismo з кузовом універсал створена на тій же платформі, що і звичайна Panamera. Привід – тільки повний. Мотори бензиновий 3.0 V6 (330 к.с.) або дизельний V8 4.0 (422 к.с.).

Відмінність нового кузова складається не тільки в практичнішому багажнику. Обіцяний також більш легкий вхід-вихід і більший запас простору над головою на другому ряду.

У Німеччині Panamera Sport Turismo коштуватиме від 97 557 євро, тобто на 3000 євро дорожче нинішньої моделі. Найдорожча версія – 158 604 євро.

Нове покоління Opel Insignia

Opel Insignia у другому поколінні позбувся кузова седан, а ліфтбек і універсал отримали в назві приставку Sport (Grand Sport і Sports Tourer відповідно). Однак залишилися і опціональний повний привід (хоча його схема змінилася), і широка лінійка моторів потужністю від 110 до 260 к.с. Альтернативою механічній коробці став восьмиступінчастий "автомат".

Нове покоління Insignia зросло в довжину на 6 см, колісна база збільшилася на 9 см, до 2,83 м, автомобіль став трохи ширше і нижче.

Для споживачів новинка може стати "бюджетним" аналогом Audi A7 і Mercedes-Benz CLS.

Концепт Audi Q8

Вперше концепт цього кросовера був показаний в січні в Детройті, але за три місяці він помітно змінився. Найбільші зміни відбулися в силовій установці: раніше це був повноцінний гібрид, а зараз – "помірний", в якому вперше в світі система типу Mild Hybrid поєднана з електричним компресором.

В основі силової установки новачка лежить 450-сильна трилітрова "шістка", на якій змонтований електричний нагнітач, а до того ж – комбінований стартер-генератор (між мотором і трансмісією). Він може не тільки запускати двигун, але і додавати йому на розгоні потужності. Сумарна віддача системи – 476 к.с. і 700 Н•м. Цього вистачає, щоб розігнатися до 100 км/год за 4,7 с.

Заявляється, що з 85-літровим баком автомобіль зможе пройти на одному заправленні 1200 км.

Серійне виробництво має розпочатися 2018 року.

Новинка Range Rover Velar

Компанія Jaguar Land Rover представила новий позашляховик, який займе в модельному ряду місце між Range Rover Evoque і Range Rover Sport. З технічної точки зору він є близьким родичем кросовера Jaguar F-Pace. У них однакова колісна база (2,87 мм), загальні архітектура ходової частини та силова структура кузова, що на 80% складається з алюмінію, хоча Velar трохи крупніше (довжина – 4,8 м, ширина – 2,03 м, висота – 1 , 67 м) і, на відміну від побратима, позиціонується як повноцінний позашляховик.

Дорожній просвіт у моделей з регульованою пневмопідвіскою може досягати 25 см, глибина подоланого броду – 65 см, у версій з пружинною підвіскою ці показники трохи менше – 21 см і 60 см.

Особливість зовнішнього дизайну – втоплені ручки дверей, які в потрібний момент "вистрілюють". У салоні практично не залишилося фізичних клавіш.

Коробка передач одна – восьмиступінчастий "автомат". Двигунів шість: бензинові та дизельні від 180 до 380 к.с.