ТОП-11 цікавих для українців новинок Пекінського автосалону

4 травня 2016, 09:15
Переважна частина експозиції автосалону в Пекіні призначена для місцевого ринку, але деякі моделі мають міжнародні перспективи

Всі фото надані виробниками

Сьогодні, 4 травня, закривається автосалон в Пекіні, який тривав з 25 квітня. Ця виставка проводиться з 2001 року і зараз набирає все більшу світову популярність.

1. Концепт Infiniti QX Sport Inspiration

Реклама

Кросовер Infiniti QX50 з'явився у 2007 р (тоді він називався Infiniti EX) і з тих пір принципово не змінювався, переживши тільки рестайлінг. І ось в Пекіні був показаний концепт, на основі якого може бути створений QX50 другого покоління. Реалізована в ньому дизайнерська ідея названа Powerful Elegance ("могутня елегантність").

Концепт за габаритами трохи поступається нинішньому QX50: довжина – 4,6 м (замість 4,75 м), ширина без дзеркал – 1,9 м (1,8 м), висота – 1,65 м (1,62), колісна база – 2,8 м (2,88 м). Але зате його кліренс набагато більше – 23 см проти 17 см.

Реклама

Дизайн новинки створювався мережею студій Infiniti, що має офіси в Японії, Китаї, Великобританії та США. Кожна з них спиралася на смаки жителів свого регіону. При цьому японці координували роботу, китайці пропонували новаторські рішення, британці забезпечували розкіш, а американці відстоювали споживчі переваги – в результаті на американські смаки концепт більше і розрахований.

Інтер'єр передній частині салону орієнтований на водія, при цьому зони водія і переднього пасажира розділені перегородкою, що піднімається до рівня ліктя. У компанії говорять, що так буде у всіх нових моделях Infiniti.

2. Нова модель – кросовер Mazda CX-4

Реклама

Ця модель належить до так званих купеподібних кросоверів (наприклад, як BMW X4 і Х6). Створена вона на базі паркетника CX-5, але на 8 см довше його (4,63 м), на 14 см нижче (1,54 м), в ширину обидві моделі однакові. Однакова у них і колісна база – 2,7 м. Об'єм багажника – 400 л, при складених спинках заднього сидіння – 1228 л. Дорожній просвіт – 19 см.

Новинка поки буде продаватися тільки на китайському ринку, але з часом географія розшириться. У Китаї СX-4 буде пропонуватися з двома моторами: атмосферною дволітровою бензиновою "четвіркою" 158 к.с. і 192-сильним двигуном 2,5 л. Вони обидва агрегатуються з шестиступеневим автоматом. Машина з більш слабким двигуном може бути тільки з переднім приводом, а з більш потужним – також і повнопривідною.

3. Нова модифікація Mercedes Е-класу

Китайці люблять довгобазні седани, "розтягнуті", тобто довгі не за рахунок капота і багажника, а просторого для задніх пасажирів салону. Такі моделі створюються виробниками часто спеціально для ринку Китаю, офіційно вони продаються тільки там, але за неофіційними каналами можуть потрапляти і в інші країни.

Колісна база розтягнутого Mercedes Е-класу довше стандартної на 14 см, що дозволило збільшити простір в ногах задніх пасажирів на 13 см. Колісна база тепер складає 3,08 м, а габаритна довжина – 5,06 м. Візуально цю модифікацію легко відрізнити не лише за ширшими дверями, але й за трикутними бічними віконцями, які перемістилися з задніх дверей на стійки кузова.

У Китаї такий Е-клас буде пропонуватися у двох версіях: задньопривідний, оснащеною 184-сильним мотором, і з повним приводом, з трилітровим двигуном 272 к.с.

4. Нова модель – кросовер Geely NL3

Це перший паркетник Geely, оснащений повним приводом. У Китаї модель вже продається під назвою Geely Bo Yue.

Автомобіль має великий набір опцій: шкіра наппа, крісла з електроприводом, "атмосферне" підсвічування, панорамний дах, системи Apple CarPlay і Android Auto, інтернет-з'єднання 4G, хот-спот Wi-Fi, адаптивний круїз-контроль, камери кругового огляду з налаштованим видом зверху.

Доступних двигунів два. Базовий – атмосферний дволітровий, 140 к.с. і 181 Н•м. Він поєднується з шестиступеневою механікою або з шестидіапазонним автоматом виробництва DSI. Другий – турбочетверка 1,8 л з безпосереднім уприскуванням, 184 к.с. і 285 Н•м. З цим мотором автомобіль має повний привід.

Стверджується, що ходові якості NL3 доводилися в британському інжиніринговому центрі MIRA, так що для китайської Geely ця модель у багатьох відношеннях є проривною.

5. Оновлений Lexus IS

Рестайлінговий седан змінився лише зовні, змін в технічній частині немає. Візуально автомобіль став більш агресивним і спортивним. Він отримав нові бампери, змінену решітку радіатора, модернізовану оптику, нові колісні диски, інші за формою хромовані патрубки вихлопної системи. У палітру кольорів кузова додані Deep Blue Mica і Graphite Black Glass Flake. У салоні з'явився новий дисплей мультимедійної системи з діагоналлю 10,3 дюйми.

Моторна гамма залишилася колишньою: дволітровий турбомотор 245 к.с. і двигун 3,5 л, що видає 255 або 306 к.с. Всі вони агрегатуються з восьмідіапазонним автоматом.

6. Нове поколінння Renault Koleos

Флагманський кросовер Renault став більший, за габаритами він тепер майже дорівнює Nissan X-Trail, побратиму по модульній платформі CMF: довжина – 4,67 м (у X-Trail – 4,64 м), ширина – 1,84 м (1,82 м), колісна база – 2,71 м (2,71 м), кліренс – 21 см (21 см). Обсяг багажника – 542 л, при складеному другому ряду крісел – 1690 л.

Доступні чотири мотори, по два бензинових і дизельних, потужністю від 130 до 175 к.с. Коробки передач – шестиступенева механіка або варіатор X-Tronic. Привід передній або повний All Mode 4x4-i.

У список опцій входять комплекс безпеки з автогальмуванням і попередженнями про можливі небезпеки, адаптивні фари, камера заднього виду, датчики паркування спереду і ззаду, інформаційно-розважальна система з дисплеєм 8,7 дюйми, аудіосистема Bose з 12 динаміками тощо.

Продажі цієї глобальної моделі почнуться з Австралії, Туреччини, країн Перської затоки та Латинської Америки (третій квартал поточного року). Продажі в Європі намічені на 2017 р

7. Нова модифікація Audi A4

Ця розтягнута версія по габаритної довжини (4,81 м) поступається лише 12 см стандартної моделі Audi A6, але має однакову з нею колісну базу (2,91 м). За останнім параметром A4L перевищує на 9 см звичайну А4.

Новинці доступні два мотори 2.0 TFSI: 190 к.с., 320 Н•м і 252 к.с., 370 Н•м. Трансмісія – семиступеневий "робот" S tronic, привід – передній або повний.

Порівняно з версією A4L 2008 року новинка стала на 5 см довше, але на 110 кг легшою. Автомобіль має дуже хорошу аеродинаміку – коефіцієнт опору повітрю всього 0,23.

Фари в базі – Хenon plus, опція – Matrix LED. Матричну фару Matrix LED компанія Audi першою запропонувала в 2013 р. Вона складається з декількох десятків світлодіодів, об'єднаних в одному корпусі, але розбитих на кілька модулів: дальнього світла, ближнього світла, денних ходових вогнів, габаритних вогнів і покажчика повороту. Більшістю світлодіодів можна керувати індивідуально за допомогою комп'ютера. В результаті з'являється можливість дозовано пригасити світло при появі зустрічного автомобіля, висвітлити поворот і ін.

В оснащення входять інформаційно-мультимедійна система з семидюймовим дисплеєм (опція – 8,3 дюйма) і комплекс систем допомоги водієві (адаптивний круїз-контроль, стеження за розміткою, "пробковий" автопілот, що бере на себе рульове управління). Автомобіль обладнаний виходом в інтернет за допомогою стільникових мереж LTE (4G).

Продажі новинки почнуться в кінці літа 2016 р

8. Нова модифікація BMW X1

Про давній інтерес китайців до довгобазних седанів ми вже говорили, але в компанії BMW вирішили зіграти на випередження і представили подовжену версію кросовера X1, продажі якої почнуться найближчим часом.

Автомобіль не тільки додав в довжині на 8 см (до 4,52 м), але став на 4 см вище і на 2 см ширше стандартного. В результаті збільшився простір в ногах задніх пасажирів, а багажник додав в обсязі 100 л. У Китаї кросовер буде доступний з переднім приводом в виконаннях sDrive18Li і sDrive20Li, а також з повним – xDrive20Li і xDrive25Li.

9. Нове покоління Porsche 718 Cayman

Четверте покоління цього среднемоторного купе відрізняється виразною зовнішністю і новою лінійкою моторів. Варіант 718 Cayman оснащений чотирициліндровим оппозітним двигуном з турбонаддувом, він має об'єм 2 л, розвиває потужність 300 к. с. і момент 380 Н•м. Варіант 718 Cayman S забезпечили 2,5-літровим двигуном 350 к.с., 420 Н•м.

"Просто" Cayman розганяється з місця до 100 км/год за 4,7 с, його максимальна швидкість становить 275 км/год. У Cayman S ці показники – 4,2 с і 285 км/год відповідно.

Обидва варіанти отримали суттєво оновлений інтер'єр салону. Рульове колесо виконане в стилі 918 Spyder. У стандартну комплектацію тепер входить мультимедійний комплекс, система підготовки для підключення мобільного телефону і аудіосистема потужністю 150 Вт.

У продажу новинка очікується в кінці вересня 2016 р

10. Нова модифікація Jaguar XF

Виробник стверджує, що збільшення колісної бази седана Jaguar XF на 14 см (до 3,1 м) дозволило отримати додаткові 16 см для ніг задніх пасажирів, в тому числі 12 см – для їх колін.

Але автомобіль став на 200 кг важче стандартного, що не могло не позначитися на динаміці і витраті палива. Втім, це мало цікавить власників таких авто. Їм важливіше те, що заднім пасажирам запропоновано сидіння з обігрівом, вентиляцією і масажем, складні столики, восьмидюймові дисплеї в підголівниках, бездротові навушники, електричні жалюзі на вікнах і панорамний дах, клімат-конроль з іонізатором повітря, роздача інтернету через Wi-Fi на вісім пристроїв. Крім того, на цій модифікації з'явилася нова функція: у разі небезпеки, при спробі відкрити двері звучить попередження про наближення автомобіля ззаду.

Jaguar XFL буде оснащуватися трьома бензиновими моторами: дволітровими "четвірками" 200 і 240 к.с., а також трилітрової "шісткою" 340 к.с. Привід – задній, трансмісія – восьмиступінчастий автомат ZF.

Продажі почнуться в другій половині цього року.

11. Нова версія Smart

Малюки Smart стали останнім часом досить популярними в Україні. Однак у нас користуються попитом тільки досить старенькі автомобілі завдяки їх низькій ціні. Але на новітні "заряджені" версії від бюро Brabus, показані в Пекіні, цікаво хоча б подивитися. Бюро доопрацювало як трьохдверний Fortwo, так і п'ятидверний чотиримісний Forfour, і кабріолет.

Потужність трьохциліндрового турбомотора 0,9 л довели до 109 к.с., а обертовий момент до 170 Н•м (замість 90 к.с. і 135 Н•м на звичайній версії). Трансмісія – шестиступеневий "робот" Twinamic з двома зчепленнями, у якого змінена програма управління, вкорочені передавальні числа і на 40% скорочено час перемикання.

Розгін трехдвірки до 100 км/год займає 9,5 с (замість 11,5 с). Її максимальна швидкість 165 км/год. Колісні диски R16 (спереду) і R17 (ззаду). Витрата бензину в комбінованому циклі – 4,5 л/100 км.

Новий Smart Brabus Fortwo в Європі оцінений в 19 700 євро. Продажі почнуться в липні.