ТОП-10 незвичайних Mercedes-Benz

3 лютого 2017, 05:12
В історії компанії були виключно незвичайні автомобілі

Mercedes-Benz EXT-92, 1992 року

Mercedes-Benz – це абсолютний символ німецької якості та класу, марка, що асоціюється в першу чергу з дорогими і шикарними автомобілями, хоча в лінійці Mercedes є і цілком скромні моделі. А в історії компанії і зовсім були виключно незвичайні автомобілі – про них і поговоримо, – пише "Популярна Механіка".

Mercedes-Benz W 17 (1931). Задньомоторний концепт-кар, що розроблявся як "народний автомобіль" (який згодом став "Фольксваген Жук"). Всього було виготовлено 12 екземплярів, що відрізняються технічними елементами, але в серію машину так і не запустили. Жоден W 17 до наших днів не зберігся.

Реклама

Mercedes-Benz T80 (1939). Рекордний стрімлайнер, розроблений для Mercedes-Benz Фердинандом Порше. Спочатку він створювався для установки нового світового рекорду швидкості на суші, але через початок II Світової війни спроба так і не відбулася. На автомобілі стояв 12-циліндровий двигун Daimler-Benz DB 603 об'ємом 44,5 літрів (!) – по суті, це була модифікація авіаційного DB-601 від Messerschmitt Bf 109. Оскільки автомобіль зберігся і знаходиться в прекрасному стані, багато хто наполягає на швидкісному заїзді, який може довести, що в 1940 році T80 побив би світовий рекорд, якби випробування все таки відбулося.

Mercedes-Benz Rennwagen-Schnelltransporter (1954). Побудований в єдиному екземплярі за замовленням Альфреда Нойбауера, керівника гоночної команди Mercedes-Benz, транспортер для болідів "Формули-1". Вантажівка мала обтічну форму і потужний двигун, що розганяє її до 160 км/год з вантажем (!) – Це дозволяло оперативно доставляти пошкоджені боліди в бокси. Після відходу команди з автогонок у 1955-му транспортер протягом багатьох років просто іржавів на базі, а потім був розрізаний на метал. У 1990-х роках автомобіль був відтворений за фотографіями.

Реклама

Mercedes-Benz 230 SL Pininfarina Coupé (1964). Дизайн Mercedes-Benz завжди залишався досить канонічним, і компанія нечасто зверталася до сторонніх дизайнерських ательє. 230 SL Pininfarina Coupé був створений з ініціативи Pininfarina дизайнером Томом Тьярдой, а після представлення його на автосалоні компанія отримала ряд замовлень на модель – але Mercedes не був зацікавлений, машина залишилася в єдиному екземплярі, який в підсумку купив магнат Аксель Шпрінгер.

Реклама

Mercedes-Benz C111 Design Concept Bruno Sacco (1969). З 1969 по 1979 роки компанія Mercedes-Benz побудувала серію концептуальних спорткарів C111, на яких встановлювалися досвідчені дизельні двигун, турбонаддув різних конструкцій, а також двигуни системи Ванкеля. Машини не планувалися до участі в гонках, а призначалися саме для випробувань двигунів. Майже всюди стверджується, що машин було чотири, але насправді ще до офіційної першої моделі C111-I в єдиному екземплярі був виготовлений концепт, розроблений дизайнером Бруно Сакко (в 1975-му він очолить відділ дизайну компанії і буде на цій посаді аж до 1999-го).

Mercedes-Benz C111-IV (1979). Остання і найдивніша версія C111. Автомобіль мав 500-сильний двигун і розганявся більше ніж до 400 км/год – це було дослідження аеродинамічних властивостей автомобіля.

Mercedes-Benz 190 E Stadtwagen W201 (1981). Один з найбільш нехарактерних концепт-карів Mersedes-Benz – умовна спроба зайняти нішу компактних і недорогих автомобілів. В принципі, якщо прибрати ковпаки, нічого не буде ріднити 190 E Stadtwagen з "Мерседесами".

Mercedes-Benz NAFA (1982). Концепт міського мікроавтомобіля, призначеного для пересування на малі дистанції – з дому на роботу або до магазину, і назад. Довжина NAFA – всього 2,5 метри, і в Mercedes-Benz серйозно замислювалися про пуск мікрокара в серію (згодом вони все-таки здійснили цей план у вигляді Smart), але машину ніяк не могли "змусити" укладатися в норми безпеки.

Mercedes-Benz F100 (1991). Концепт-кар, в якому було реалізовано уявлення Mercedes-Benz про сімейний автомобіль XXI століття. Водій сидів посередині, позаду попарно розташовувалися чотири пасажири. Багато рішень, використані в концепті, згодом знайшли застосування в серійних моделях компанії.

Mercedes-Benz EXT-92 (1992). Фантастична вантажівка, представлена на Франкфуртському автосалоні 1992 року. Основними завданнями було забезпечення хороших аеродинамічних властивостей, а також комфорту і безпеки водія. Багато при описі цієї машини вказують на схожість з відомим і більш раннім концептом МАЗ-2000 "Перебудова", але на відміну від МАЗ EXT-92 – звичайний тягач, без модульної компоновки.