ТОП-10 незвичайних автомобілів Lincoln

22 лютого 2017, 08:54
За 100-річну історію марки ім'я Lincoln носили дуже цікаві машини

Lincoln Sentinel

Марка Lincoln була заснована 1917 року Генрі Ліландом, але вже п'ять років по тому невелику компанію "поглинув" Ford, і відтоді Lincoln – це бренд, під яким Ford виробляє і показує автомобілі вищого класу. За 100-річну історію марки ім'я Lincoln носили дуже цікаві машини, – передає "Популярная Механика".

Lincoln XL-500 (1953). Один з численних дизайнерських експериментів компанії Ford 1950-х років. Крім "космічної" зовнішності, XL-500 мав вбудований телефон, диктофон і кнопкове перемикання передач – на кермі, як в "Формулі-1". Машина була показана на Чиказькому автосалоні 1953, але, будемо чесні, загубилася в масі схожих за дизайнерським принципом концепт-карів.

Реклама

Lincoln Futura (1955). Двома роками пізніше був показаний "спадкоємець" XL-500, модель Futura, двомісне купе з прозорим стеклопластиковим ковпаком кабіни. Автомобіль на шасі Continental Mark II став успішним – використані в його дизайні риси згодом з'явилися в моделях Lincoln Premiere, Lincoln Capri, Mercury Monterey і Ford Galaxie. Доля самого концепту цікава: 1966 року його купив знаменитий кастомайзер Джордж Берріс, якраз отримав від кіностудії замовлення на дуже швидку розробку... "Бетмобіля" для серіалу про Бетмена. За лічені тижні він повністю змінив вигляд Lincoln Futura, перетворивши його на класичний Barris Batmobile – в такому вигляді він дійшов до наших днів.

Реклама

Lincoln Indianapolis (1955). Італійський дизайнер Феліче Марино Боано дружив з Генрі Фордом II, і той на початку 1955-го замовив у італійця оригінальний кузов на серійному шасі Lincoln, щоб подивитися, чи може працювати в рамках бренду європейський дизайн. Боано доручив роботу своєму синові Джан Паоло, і на світ з'явився Indianapolis, найнезвичайніший концепт Lincoln 1950-х. Автомобіль дебютував в Турині, деякий час ходив по руках колекціонерів, майже цілком згорів в 1980-х і був відреставрований в 2000-х.

Lincoln Mark I (1973). Серія автомобілів Mark почалася 1956 року ще під окремим брендом Continental, потім перейшла до Lincoln – і закінчилася восьмим (!) поколінням 1998-го. Але в середині 1970-х італійське ательє Ghia запропонувало переосмислити концепцію – і представило під своєю маркою модель Lincoln Mark I (на той момент у виробництві було покоління Mark IV – але серія почалася відразу з Mark II, і тому Ghia вирішило повернутися і використовувати незадіяний номер). По суті, це був перелицьований Ford Granada німецького виробництва, а грати радіатора явно змалювали з Mercedes-Benz. Ford концепт не прийняв.

Реклама

Lincoln Continental Concept 100 (1983). Бачення автомобіля майбутнього Ford зразка 1980-х. Аеродинамічні форми, галогенові лампи (для 1983 року – просто революція), обігрів переднього скла, парктронік і відкривання дверей брелоком (зверніть увагу на відсутність дверних ручок).

Lincoln Quicksilver (1983). Аеродинамічний експеримент, замовлений "Фордом" у ательє Ghia – ця машина була частиною дослідницького проекту під загальною назвою Ford Probe. Шикарний седан з двигуном V6 був представлений на Женевському автосалоні і до 1986-го регулярно з'являвся на найрізноманітніших автошоу. Цікаво, що 2014-го компанія продала машину на благодійному аукціоні, і сьогодні концепт-кар знаходиться в приватній колекції.

Lincoln Sentinel (1996). Концептуальний макет (повноцінного "Сентінела" не існувало), натхненний формами класичних Lincoln початку 1960-х. Передбачалося, що саме в цьому напрямку рухатиметься дизайн автомобілів Ford вищого класу.

Lincoln Navicross (2003). Концепт спортивного позашляховика – навіть назва прототипу є сумішшю слів Navigator (серійного джипа Lincoln) і "крос". Цікаво, що при цьому компанія намагалася зберегти люксову стилістику, і навіть використовувала задньопетельний підвіс задніх дверей, що для позашляховика більш ніж дивно.

Lincoln Mark X (2004). Ефектна спроба відродити серію Mark, про яку вже йшлося вище. Вражаючої краси концепт, розроблений провідним дизайнером бренду Мареком Рейхманом, був згодом проданий на аукціоні "Сотбі" за $ 129 000.

Lincoln C (2009). Родинний міський автомобіль з 1,6-літровим двигуном – це зовсім не стиль Lincoln. Просто під цим брендом представили майбутню серійну модель Mercury. Але оскільки корпорація через кілька років бренд Mercury ліквідувала як таку, модель С так і залишилася концепт-каром.