Тест-драйв нового Nissan X-Trail: плюси і мінуси молодшого брата Кашкая

22 жовтня 2016, 10:00

Новий бюджетний міський позашляховик.

За час тесту до нас постійно підходили водії з питанням : " Як машина ? " . Такий інтерес здивував , адже ціна кусається : 640-760 тис . грн . Ситуацію роз'яснив один зі співрозмовників : " Ти до нових цін все ніяк звикнути не можеш . А перерахуй в валюті – це $ 23-29 тис . За такі гроші кросоверів раз , два та й усе " . Чи не розчарує новинка , дізнавалася " Сегодня" в ході тижневого тест – драйву .

Реклама

ЗОВНІ І ВСЕРЕДИНІ.У порівнянні з Qashqai , на базі якого створено автомобіль , X – Trail крупніший : його кузов довший на 26 см і вищий на 12 см , колія – на 2,5 см ширше , а колісна база на 6 см більше . В іншому це один і той же автомобіль . Власне , цим і пояснюється ціна : японці заощадили на дизайні , уніфікувавши значну частину деталей .

Машину ми оцінювали насамперед з точки зору практичності , тому почали з заднього ряду . І тут же помітили мінус : від " брата " до X – Trail перекочували незручний вузький отвір задніх дверей і відсутність зовнішніх ущільнювачів ( пороги брудняться ) . Зате посадка набагато краще : ногам не тісно , оскільки трансмісійного тунелю практично немає .

Багажник у X-Trail відкривається кнопкою ключа або сенсора, розташованого біля лампи освітлення номерного знака. Але ось швидкість реакції на натискання залишає бажати кращого. Закривається він теж кнопкою – на ребрі кришки багажника. До неї потрібно тягнутися, що не сподобається невисоким водіям. Багажник просторий, але оброблений непрактичними матеріалами: м'яким світлим пластиком і текстилем, які будуть бруднитися і дряпатися. Пол – дворівневий, без висувних ящиків. Неоднозначне рішення – установка запасного колеса у відсіку під багажником: щоб його дістати, потрібно витягнути всі речі. Зате воно завжди чисте. А ось попереду нам сподобалося все: і зручні сидіння з безліччю налаштувань, і мультимедійна система. Одне але: все це як (або майже як) у Qashqai.

Реклама

Багажник . Дуже місткий , але виконаний з світлих матеріалів.

СИЛОВИЙ АГРЕГАТ.Випробуванням ми піддали версію з турбодизелем двигуном об'ємом 1,6 л, де замість традиційної коробки передач встановлений варіатор. Рішення цікаве, адже раніше дизельні "тралікі" були доступні лише з "палицею-мішалкою". З приводу мотора: він добре відомий, тому що встановлюється на Renault (Megane, Fluence) і Qashqai. Всі ці авто – передньопривідні. Не дивно, що тестовий також оснащений лише двома ведучими колесами: свого роду варіант для міських джунглів. Логіку конструктора зрозуміти можна: на бездоріжжі власники таких авто майже не виїжджають, а по місту важливіше показники крутного моменту, еластичності і економічності. З цим у машини все добре: пік тяги досягається при 1750 об./хв., Від 0 до 100 км/год авто розганяється рівно за 11 секунд, максималка складає 186 км/год, а середня витрата палива – близько 7,3 л на 100 км.

Реклама

В РУСІ.Система стабілізації не дозволяє зробити помилку і навіть просто ризикнути в повороті ( вибірково пригальмовує колеса ) . Ще один плюс : коли у кросовера проявляється поздовжнє розгойдування , комп'ютер гальмівним імпульсом пригальмовує одну з осей , повертаючи стабільність . Таке відчуття , що проектувальник розраховував на те , що авто буде керувати " чайник " , тому забрав у водія більшу частину контролю над машиною .

Не вдалося звикнути до режиму старт – стоп . Їдеш , їдеш , зупинився на секунду на світлофорі , а тут бац – двигун заглох . Хочеш не хочеш , а починаєш панікувати , думаючи , що виникла несправність . Хоча переживати нема про що : щоб двигун завівся , досить відпустити педаль гальма . Але впоратися з панікою на підйомах в місті так і не вдалося : рушити з-під гірки на бруківці і так нелегко , а тут машині пропонують ще й двигун заглушити . А в тягучці старт – стоп відбувається багаторазово . Загалом , цю функцію я відключив .

В авто встановлений контроль за мертвими зонами і дорожньою розміткою , а також функція кругового огляду , необхідна для парковки . В результаті автомобіль постійно блимає , пищить , включає / вимикає камери . Створюється відчуття зайвої опіки . Втім , вже через 3-4 дні на цю особливість не звертаєш уваги .

По місту X – Trail поводиться впевнено , переварюючи ямки , бровки і інші перешкоди . А по трасі пре, як бронепоїзд . Правда , при швидкості вище 110 км на годину з'являється відчуття дискомфорту від проникаючих в салон звуків – автомобіль гучний .

Кермо . Занадто легке , створюється відчуття гри на приставці.

ПОЗА ДОРОГАМИ.Значний дорожній просвіт , велика колісна база і кут з'їзду як би натякають , що з асфальту з'їжджати можна , але відсутність повного приводу говорить , що не варто . Ми вирішили ризикнути , махнувши в село , шлях до якого проклали через поля після трьох днів сильних дощів .

Спочатку автомобіль йшов впевнено , легко долаючи путівець . Але тільки до тих пір , поки ми не заїхали в серйозний бурд . Тут уже , щоб виїхати , довелося включити режим " поза дорогами " . Машина вирулила і далі поїхала по поганій дорозі так , як ніби замість коліс – лижі . Правда , щастя це тривало недовго : варто було закінчитися рівному полю і початися пагорбам , як ми сіли на днище . Вердикт – це не позашляховик , незважаючи на свою зовнішність . Доля цієї машини – місто , де є нехай і дуже погані , але все – таки дороги .

ВЕРДИКТ

ПЛЮСИ

  • Низька витрата палива
  • Багато якісної електроніки
  • Хороший кліренс
  • Відмінна керованість
  • Зручна передня посадка
  • Модний дизайн
  • Якісні матеріали салону
  • Панорамний дах з люком

МІНУСИ

  • Некомфортна посадка ззаду
  • Дратуюча система " старт – стоп "
  • Недостатня шумоізоляція
  • Посередні позашляхові характеристики
  • Незручна система відмикання багажника , а сам він виконаний з непрактичних матеріалів