Тест-драйв Mazda 6: за кермом флагмана

30 березня 2015, 16:00
Якщо економити, то з комфортом

Зовнішність. Нова решітка радіатора - найпомітніша зовнішня зміна. Фото: Сергій Мамин

Близько двох тижнів минуло з моменту завершення Женевського автосалону, на якому була представлена оновлена Mazda 6, а "Сегодня" вже встигла протестувати її в Україні. Зовні автомобіль змінився не надто радикально, і це зрозуміло: стрімкий профіль і стильний дизайн флагмана модельного ряду Mazda і без косметичних доробок виділяли автомобіль із загального потоку.

Реклама

ФАРИ. Одна з найпомітніших зовнішніх змін – решітка радіатора, яка зробила фасад автомобіля ще красивішим. Друге зовнішня зміна – більш суттєва: фари головного світла, задні ліхтарі і протитуманки стали світлодіодними. Більше того: головне світло в авто адаптивне. Тобто включаєш собі на трасі дальній – і їдеш, а машина сама, через встановлені за дзеркалом заднього виду камери, відстежує зустрічні і попутні машини, і в потрібний момент відключає ті чи інші групи світлодіодів, щоб не зліпити оточуючих. При цьому дорога перед машиною весь час залишається добре освітленою.

Екран. Інтерактивний і зрозумілий.

Реклама

БАЗА. Відразу відзначимо: нам дісталася модифікація з найпотужнішим 2,5 л 192-сильним мотором, в найбагатшій комплектації Premium. Відшукати в ній недоліки виявилося справою непростою, але ми впоралися: так, розмір багажника, в співвідношенні з загальним розміром авто, виявився скромним – 489 літрів. Занизький також дах над другим рядом – в такому салоні навряд чи буде зручно високим пасажирам. Непідготовлену людину може засмутити і ціна автомобіля – вона, в порівнянні з попередницею, зросла. Втім, оновлену "шістку" в базовій комплектації і з 2 л мотором в парі з механікою можна придбати в півтора рази дешевше. Причому в ній вже будуть всі необхідні системи забезпечення безпеки, кнопка "Старт-Стоп", електричний ручник, система контролю тиску в шинах і ще багато чого корисного – включаючи поліпшену в процесі рестайлінгу шумоізоляцію. Не залежить від рівня комплектації і робота підвіски – вона легко ковтає ями, зберігаючи при цьому відмінний контакт з дорогою.

Вибравши "базу", ви позбудетеся 7-дюймового інтерактивного дисплея (він є у всіх інших версіях), через який зручно управляти всіма системами автомобіля. З міркувань безпеки він чуйний тільки, поки автомобіль нерухомий. В русі ж всі необхідні операції можна виконати розміщеним на центральному тунелі джойстиком.

Реклама

Режими. Хочеш динаміки — обирай Sport.

ОПЦІЇ. Наша ж топова версія має, на додаток до перерахованого, практично всі мислимі опції: цілком пристойно працюючу навігацію, шкіряний салон, електрорегулювання крісел, датчики парковки і камеру заднього виду. Не кажучи вже про адаптивний круїз-контроль і систему контролю дорожньої розмітки – які, працюючи в парі на добре розміченій дорозі, повністю звільняють водія від турбот, пов'язаних з управлінням автомобілем. Круїз-контроль підтримує бажану швидкість і безпечну дистанцію до автомобіля попереду, а система контролю дорожньої розмітки плавно підвертає колеса, утримуючи автомобіль у межах смуги руху. Але повністю розслабитися не вийде: система стежить за тим, щоб водій чесно поділяв з електронікою відповідальність за маневр і не відпускав кермо. А як тільки він робить це, система відключається: її функція – допомагати, але не підміняти. Залишається побажати, щоб у майбутньому автопілот навчився керувати автомобілем і в пробках: працювати до повної зупинки і після неї самостійно розганяти автомобіль. У нинішній версії водієві доводиться проробляти це самостійно.

Профіль. Довга база забезпечує простір в салоні.

ДРАЙВ. Хочете погарячіше і самостійно? Немає проблем. Оновлена Mazda 6 вміє і це. На центральному тунелі з'явився спеціальний перемикач, натиснувши на який, ви переводите силовий агрегат в режим "Спорт": передачі починають переключатися вгору тільки після чотирьох з половиною тисяч обертів, і їзда стає дуже завзятою. 7,8 с до сотні і 223 км/год максимальної швидкості – результат більш ніж непоганий. А для особливо самостійних є підрульові пелюстки і мануальний режим трансмісії.

Фари і ліхтарі. Тепер вони світлодіодні і адаптивні.

ЕКОНОМІЧНІСТЬ. За активну їзду за кермом Mazda 6 вам не доведеться платити підвищеною витратою палива: навіть потужний 2,5 л мотор сімейства Skyactiv завдяки високому ступеню стиснення залишається цілком економічним. Так, середня витрата палива під час тест-драйву залишилася в межах 8,5 л, а в режимі спокійної їзди по трасі чесно падала до заявлених 5 з невеликим літрів.

За кермом. Стильно, ергономічно, зручно.

ВЕРДИКТ

Плюси: Відмінна динаміка і хороша економічність. Просторий і розкішний салон. Багата комплектація: багато корисних і зручних опцій. Прекрасний дизайн. Гарна шумоізоляція.

Мінуси: Знижений для високих людей дах над другим рядом. Скромний, в порівнянні з розмірами автомобіля, багажник. Зросла, у порівнянні з попередницею, ціна.