Тарифи на залізничні вантажоперевезення в Україні зростати поки не будуть – регулятор

30 серпня 2018, 20:16
Через зростання тарифів українців чекало б зростання цін у магазинах і підвищення вартості комунальних послуг

"Укрзалізниці" необхідно побороти корупцію<s / Фото: Юрій Кузнєцов

Підвищення тарифів на порожні вантажні вагони "Укрзалізниці" поки не буде – так вирішили у регуляторній службі України.

Нагадаємо, в "Укрзалізниці" запропонували встановити єдину ціну на всі класи вантажних перевезень. Промисловці виступили проти, підрахувавши, що таке подорожчання принесе українській промисловості мільярдні збитки.

Реклама

У підсумку заплатили б за підвищення тарифів на вантажоперевезення звичайні українці, яких чекало б зростання цін у магазинах і підвищення вартості комунальних послуг. Регуляторна ж служба вважає підвищення тарифів на залізничні вантажоперевезення невчасними.

"Такі різкі навантаження і подальше підвищення тарифу вже може мати істотні негативні наслідки для виробництва як такого. І в тому вигляді, в якому є, мені здається, навряд чи може бути зараз підтримано", – зазначила голова регуляторної служби України Ксенія Ляпіна.

"Дійсно, ми бачимо, що зараз і цифра витрат фінансових понаднормова для бізнесу, не готові їх сприймати, тобто 5 мільярдів гривень – це дуже великі витрати", – розповів директор центру транспортних стратегій, співголова логістичного комітету Американської торгово-промислової палати Сергій Вовк.

Реклама

Відзначимо, в інтерв'ю "Сегодня" міністр інфраструктури Володимир Омелян розповів про плани масштабної реновації "Укрзалізниці". У цьому році вперше за багато років "Укрзалізниця" має більше одного мільярда доларів на капітальні інвестиції.

"В першу чергу, це вантажні перевезення, – локомотиви, поліпшення технічного стану вагонів, нові вагони. Але також пасажирський сектор – планується закупівля дизель-поїздів; зокрема, до кінця 2019 року має бути шість дизель-поїздів Крюківського заводу, близько 200 пасажирських вагонів. Чи покриває собівартість ціна пасажирського квитка? На далекі напрямки – так, на приміські – точно ні. І це те, що генерує найбільшої шкоди для "Укрзалізниці" на кілька мільярдів гривень. Що робить компанія, щоб мінімізувати цей збиток? Наскільки успішно проводить переговори з місцевими органами влади, щоб субсидували приміські електричні перевезення – це велике питання ", – прокоментував міністр питання про оновлення парку" Укрзалізниці ".

Також Володимир Омелян пояснив, чому в цьому році зростуть тарифи на проїзд у поїздах.