Своя справа: як заробити на креативному розписі сумок

12 грудня 2018, 04:41
Ручний розпис, сюжети та продажі за кордон

Фото: з особистого архіву Л. Полевич

Харківський декоратор Лариса Полевич перетворює жіночі сумки в справжні витвори мистецтва . Завдяки креативному підходу і художньому смаку на улюблених дамських аксесуарах розпускаються квіти , з'являються казкові історії , барвисті пейзажі і абстракції . І все це намальовано вручну .

Творче начало

За словами Лариси , почалося все з того , що в розпал зими , коли в природі мало яскравих фарб , захотілося позитиву . Тоді вона вирішила розмалювати свою сумочку . І багато хто сказав , що вийшло креативно .

Реклама

"Коли я йшла по вулиці , на мене , точніше – на мою сумочку , багато хто звертав увагу , – згадує Лариса . – Потім жінки почали питати , де ж я таку придбала . Тоді я вирішила поділитися красою і з іншими . Ось так і народилася ідея дизайнерських аксесуарів ".

Втім , це було ніби продовженням її творчої роботи : Лариса займається декором і дизайном інтер'єрів . Хоча за освітою вона медик , творче начало одного разу взяло верх та так і не відпустило , тому з професії довелося піти .

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Від квітів до урбаністики

"Перш ніж вийшли добротні вироби , довелося провести багато експериментів з фарбами і шкірою , – розповідає Лариса . – Наприклад , коли ми з колегами почали підбирати шкіру для своїх майбутніх " картин " , виявилося , що фарба краще лягає на гладку поверхню . Але в процесі носіння з'ясувалося , що тримається вона на такій поверхні гірше ".

Тому звертали увагу на якість шкіри.

Також велике значення має якість фарб : їх , як і шкіру , дизайнер закуповує за кордоном . Малюнки на сумочки наносять стійкими фарбами на водній основі , потім закріплюють лаком . Розмалюванням одного виробу художник може займатися кілька днів . Розпис вимагає великої майстерності , оскільки помилитися не можна : стерти і заново нанести малюнок на дорогій сумці вже не вийде .

Реклама

У підсумку після таких експериментів і копіткої роботи з'явилася перша колекція . Вироби прикрашали абстрактні композиції , пейзажі , натюрморти , зображення музичних інструментів , птахів і метеликів , а також малюнки за мотивами полотен відомих художників . Сумочки дуже швидко знайшли своїх покупців , і робота закипіла .

Незабаром з'явилася нова колекція , на цей раз – з етномотивами . Насправді , як зізналася Лариса , дуже часто малюнок " приходить " сам по собі .

"Оскільки ми займаємося декором інтер'єрів , деякі картини перейшли і на сумки . Зараз в роботах присутній урбаністика , але вже – ось – ось на підході квіткова колекція . При цьому наші квіти незвичайні : вони , якщо можна так сказати , східні . Та й фарби не завжди повторюють п риродність . Наприклад , листя може бути не зеленим , а сіро – зеленим , а самі квіти – вигадливої форми " , – розкриває секрети своїх колекцій дизайнер.

Компліменти

"Сумочка – це дуже важливий аксесуар , який підкреслює індивідуальність господині . Він повинен бути неповторним і впізнаваним . Будь-яка жінка любить свою сумку , і вона може багато що сказати про свою власницю " , – вважає Лариса.

Якщо у чоловіків головними атрибутами є годинник і запонки , то у жінок – звичайно ж , сумка .

Реклама

Причому , як каже Лариса , з приводу своїх сумочок вона найчастіше отримує компліменти від чоловіків : виявляється , вони дуже навіть помічають , як одягнені наші дами , і звертають увагу на аксесуари та взуття .

Ну а якщо вже заглибитися в історію , то жіночим сумкам надавали великого значення ще в Стародавньому Єгипті .

"Ми коли представляли свої сумки в Instagram , навіть розповіли історію , коли під час розкопок знаходили жіночі сумочки . Вже тоді вони були окрасою , цінністю , – каже Лариса , – якщо перевести на сучасну мову , то сумки були в тренді".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

В Європі і не тільки

Знайшли своїх цінительок сумочки нашого дизайнера і за кордоном .

"Моя дочка живе в Парижі . І завжди , приїжджаючи додому , везе на зворотному шляху мої сумочки . Спочатку це були подарунки своїм друзям і знайомим . Але тепер це коло розширилося , і багато француженок почали замовляти вироби у мене безпосередньо , через інтернет . В цілому географія з кожним разом стає все ширше . Їх із задоволенням носять англійки . Є мої сумки в Індії , в ближньому зарубіжжі " , – пишається успіхами Лариса.

Що ж стосується України , то , крім інтернету , майстриня намагається представляти свої вироби на всіляких виставках хендмейд . Ну і просто працює сарафанне радіо .

Скільки коштує робота

Сумки Лариса продає в середньому по 3 тисячі гривень .

"Сюди закладена ціна самого виробу зі шкіри , фарби і робота дизайнера . Ну і , звичайно ж , художній розпис , – розповідає майстриня . – Ціна також варіюється , якщо сумочка робиться під індивідуальне замовлення . Якщо виріб розтиражовано , можуть бути знижки . Закордонним покупцям все обійдеться дорожче : закладається ціна пересилки і деякі ризики".

Для своїх дешевше . Фото : з особистого архіву Л. Полевич