Будівництво перехоплюючих парковок залишиться тільки на рівні розмов – експерт

2 вересня 2018, 06:20
Перехоплюючі парковки можуть значно зменшити кількість пробок у містах

Фото: pixabay.com

Нещодавно в Міністерстві регіонального розвитку запропонували почати будівництво перехоплюючих парковок , які допомогли б полегшити рух у великих містах і розвантажити центральні райони . Заступник глави Мінрегіонбуду Лев Парцхаладзе заявив про те , що потрібно оновити ДБН ( державні будівельні норми) і побудувати в центральних і найбільш завантажених районах великих міст перехоплюючі парковки.

У Києві про те, щоб почати будівництво перехоплюючих парковок, говорять давно, але справа так і не зрушила з мертвої точки. Так, деякі великі автостоянки зараз використовуються водіями саме в якості перехоплюючих хабів, але це не скасовує того, що цілеспрямовано такий тип стоянок ніхто не будує.

Так, ще в квітні цього року, виконуючий обов'язки директора КП "Київтранспарксервіс" Олександр Німас на одній з прес-конференцій повідомляв, що вони працюють над розробкою та створенням перехоплюючих парковок біля станцій метро і на під'їзних дорогах.

"Зараз розглядається можливість створення перехоплюючих майданчиків на базі комунального підприємства. Їх територіальне розташування біля станцій метрополітену -"Теремки", "Лісова", "Червоний Хутір" і "Сирець". Це вже ті майданчики, які ми запустили в роботу і готові реалізовувати ці проекти загальною кількістю 600-700 машино-місць. Ці майданчики будуть працювати відповідно до офіційних тарифів міста", – відзначав чиновник.

Проте, поки що пропозиція Мінрегіону не поспішають втілювати в життя, незважаючи на те, що перехоплюють паркування потрібні великим містам і можуть значно полегшити життя як водіям, так і пасажирам.

Автоюрист Володимир Караваєв в коментарі "Сегодня" також зазначає, що є велика необхідність в будівництві таких парковок, але для цього потрібно чимало місця, а в умовах сучасної забудови знайти площу під парковку, та ще й близько завантажених центрів, досить складно
.

Реклама

"Необхідність в цьому є . Іноді я б із задоволенням пересів на громадський транспорт , але , якщо я намагаюся десь знайти парковку недалеко від метрополітену , часом це просто нереально . Тому що з ранку люди їдуть на роботу , все зайнято і припаркуватися в межах одного кілометра вже неможливо . І , відповідно , ніякої охорони там немає . Тому , хочеш – не хочеш , але змушений їхати на автомобілі " , – зазначив Караваєв і додав , що , на його думку , поки ця ініціатива залишиться тільки на рівні розмов.

Більш докладно про те , як повинні працювати перехоплюючі парковки , читайте в матеріалі сайту " Сегодня"Парковки по-новому: розвантажити місто і ліквідувати пробки