Starbucks відмовився від України: стала відома причина

12 вересня 2018, 09:56
У Національній інвестраді поки не бачать перспектив появи легендарних кав'ярень в Україні

фото AFP

Компанія Starbuсks, яка відмовилася від роботи в Україні, у своєму рішенні виходила з того, що її продукція є дорогою для українського споживача. Про це заявила голова офісу Національної інвестиційної ради Юлія Ковалів.

Реклама

"Уже ЗМІ кілька разів повідомляли про вихід Starbucks на ринок, і мер про це також говорив, але пізніше Starbucks повідомляв, що не виходить на ринок України", – сказала Ковалів в ефірі " "Радіо НВ".

За словами Ковалів, виходячи з конкуренції, яка є сьогодні, продукція Starbucks є досить дорогою для споживача.

"На сьогодні чітких термінів і бачень виходу на ринок немає, але якщо подивитися на ринок України, то зрозуміло, що для цієї компанії він не є великим", – сказала вона.

Реклама

Як відомо, Starbucks є одним з найбільш очікуваних брендів на ринку України  поряд з IKEA, яка планує візит в Україну, і H & M, який вже відкрився в Києві. Станом на грудень 2016 року мережа Starbucks об'єднувала понад 24 тисяч торгових точок по всьому світу. Кафе Starbucks стали символом Нью-Йорка разом зі статуєю Свободи, жовтими таксі і хмарочосами.

При цьому в 2013 році в Києві з'явилася кав'ярня з ім'ям Starbucks. Але, як виявилося, в закладі продавалися різні види кави, в тому числі і Starbucks, а саме це місце не було офіційною кав'ярнею компанії.

Втім, незважаючи на офіційні відмови, мер Києва Віталій Кличко впевнений, що мережа кав'ярень Starbucks рано чи пізно вийде на український ринок.