Стали відомі вартість і маршрут євроколії з Польщі до України

3 листопада 2017, 12:34
"Укрзалізниця" сподівається залучити до реалізації проекту інвесторів

Фото: fdlx.com

Останніми місяцями неодноразово заявлялося про проект будівництва залізниці з вузькою колією європейського стандарту 1 435 мм на напрямку Львів – Рава-Руська – Варшава. В "Укрзалізниці" підрахували, що загальна вартість такого проекту становитиме близько 50 млн доларів, пише портал "Дело".

"Загальна вартість основних робіт з розвитку залізничної інфраструктури з будівництва суміщеної колії на ділянці Рава-Руська – Львів до залізничної станції Брюховичі, за попередніми оцінками, становить 50 млн євро. Ця сума не враховує коштів на розробку проектно-кошторисної документації та інших видів робіт, зумовлених специфікою функціонування залізничної галузі", – розповіли в УЗ, зазначивши, що існуючі обсяги перевезень пасажирів не в змозі забезпечити економічну окупність проекту.

Реклама

Тому в "Укрзалізниці" повідомили, що підтримують ініціативу Львівської обласної державної адміністрації з реалізації проекту за рахунок інвесторів або держбюджету.

Загальна протяжність напрямки Варшава – Львів (до станції Брюховичі) становить 330 км, у тому числі "євроколія" (1435 мм) територією Польщі – 264 км, територією України від держкордону (Гребенне) до станції Рава-Руська – 8 км. Далі територією України є можливість прокладення суміщеної колії від станції Рава-Руська до приміської зони Львова (станція Брюховичі) протяжністю 58 км.

В "Укрзалізниці" повідомили, що різна ширина колії обумовлює необхідність в перестановці колісних пар рухомого складу або пересадку пасажирів, перевантаження вантажів, що, в свою чергу, "створює незручності для користувачів залізничного транспорту і створює технологічні перешкоди в організації злагодженого перевізного процесу".

Реклама

Для будівництва нової суміщеної колії, зокрема на ділянці Рава-Руська – Львів до залізничної станції Брюховичі біля Львова, необхідно виконати комплекс робіт:

  • укласти 58 км нової суміщеної залізничної колії;
  • реконструювати 5 станцій;
  • обладнати автоматикою 9 переїздів;
  • реконструювати 18 штучних споруд і розширити майданчики земляного полотна протяжністю 59,1 км.

Також необхідно здійснити модернізацію інфраструктури електропостачання та сигналізації і зв'язку, виконати роботи з облаштування вокзального комплексу станції Рава-Руська.

Як повідомлялося, міністр інфраструтури Омелян також анонсував будівництво автобану з України до ЄС у зв'язку з введенням безвізового режиму.