Поради підприємцям-початківцям: вибираємо зарплатну карту

26 березня 2016, 08:15
Зараз конкуренція на ринку зарплатних проектів висока, тому банки встановлюють досить низькі комісії за зарплатними програмами, говорить аналітик компанії "Простобанк консалтинг" Іван Нікітченко

Коли мова йде про запуск нового бізнесу , виникає питання : в якому банку обслуговуватися , щоб зручно було розраховуватися з податкової , за контрактами з партнерами або виплачувати зарплату . Тут варто уважно вивчати умови по обслуговуванню юросіб , які пропонують фінустанови . При цьому краще співпрацювати з великими вітчизняними банками або структурами , що мають іноземне коріння , радять експерти .

ВАРІАНТИ. Зараз конкуренція на ринку зарплатних проектів висока, тому банки встановлюють досить низькі комісії за зарплатними програмами, говорить аналітик компанії "Простобанк консалтинг" Іван Нікітченко (тарифи дивіться в інфографіці). "За останній рік дещо зросла плата за випуск самої карти. Зате знизилася плата за обслуговування рахунку – тому в цілому зарплатні проекти стали для підприємств навіть дешевше", – роз'яснює Нікітченко. За його спостереженнями, конкуренція в сегменті зросла, в тому числі, і через банкрутства банків, тому багатьом підприємствам довелося міняти установи. А банки, в свою чергу, борються за кожного клієнта, оскільки комісійні доходи, в умовах зниження обсягів кредитування, зараз важливі як ніколи. "Крім того, залучення зарплатних клієнтів на обслуговування в банк дає можливість продати приватним особам пов'язані продукти: наприклад, кредитні лінії до карт або депозити", – уточнює Нікітченко.

Реклама

ПРЯНИКИ. У спробах здобути лояльність клієнтів банки розробляють бонуси, і часто крім низьких комісій по зарплатних проектах пропонують вигідні умови по іншим продуктам. "Банк може безкоштовно випустити карти високого рівня для керівництва компанії; запропонувати кредитну лінію на привабливих умовах; встановити банкомат біля підприємства", – перераховує фінаналітик. Також банки можуть пропонувати кращі умови для самих працівників: депозитні спецпрограми з підвищеними ставками; кредитні лінії до карт з великими лімітами і низькими ставками; кобрендові карти, преміальні картки. "А якщо компанія давно обслуговується в банку або має велике число співробітників, банк може розробити індивідуальні умови", – зазначає Нікітченко.