Поради підприємцям-початківцям: як брати на роботу молодь

13 лютого 2016, 08:15
Спершу експерти радять роботодавцям визначитися, за який фронт робіт відповідатиме співробітник, адже від цього буде оцінюватися результат його діяльності, а також чи будуть заохочення і штраф

serdobsk.pnzreg.ru

Багато роботодавців вважають, що, найнявши молодого фахівця, вони вирішили відразу кілька проблем. Мовляв, отримали недорогого ентузіаста, який і вчиться швидко, і трудиться за двох, і нестандартні рішення пропонує. До того ж така людина довго пропрацює в компанії, після чого залишиться лояльною до керівництва – адже це перша і найважливіша сходинка в її кар'єрі.

Але на ділі така ідеальна картинка далека від реальності, говорять галузеві аналітики: більшість молодих людей при визначенні своєї вартості на ринку праці виходять з побажань, а не з реальних навичок. Ми дізналися у контент-експерта порталу Rabota.ua Тетяни Пашкіної, як починаючим підприємцям правильно наймати на роботу молодих співробітників.

ОЦІНЮЄМО.За словами експертів , найчастіше очікування шукачів та пропозиції роботодавців відрізняються в рази . А все тому , що студентам складно зрозуміти : роботодавець спочатку терпить чималі збитки , вкладаючи гроші в їхнє навчання , оформлення робочого місця , уніформу , техобладнання тощо .

Реклама

"Тому коли роботодавець планує працевлаштувати молодого фахівця, насамперед потрібно провести моніторинг ринку кадрів і зрозуміти, скільки інші компанії пропонують початківцям співробітникам по аналогічним вакансіях. І якщо моніторинг підтверджує, що середня зарплата відповідає пропозиції роботодавця, варто починати пошук співробітника", – зазначає Тетяна Пашкіна. Так, за даними Rabota.ua, зараз роботодавці готові платити студентам і починаючим фахівцям в середньому від 3 до 8 тис. грн, в залежності від професії. Так, юристам пропонують 3 тис. грн, бухгалтерам – 3,4 тис. грн, маркетологам – 4,6 тис. грн, банкірам – 5 тис. грн, інженерам і продавцям – 5,6 тис. грн, перекладачам – 6,7 тис. грн, а айтішникам – 7,9 грн.

ДІЄМО.Спершу експерти радять роботодавцям визначитися , за який фронт робіт відповідатиме співробітник , адже від цього буде оцінюватися результат його діяльності , а також чи будуть заохочення і штрафи . Наприклад , якщо потрібен продавець на точку , то йому можна виділити голий оклад за "відсижування " , і розробити систему винагороди за зростання обсягу продажів .

" Також підприємцю важливо розуміти структуру операційних витрат і частку зарплати співробітника в ній – це дозволить , зокрема , визначити зростання його зарплати , якщо він буде добре працювати " , – зазначає Пашкіна .

Реклама

Експерт також рекомендує не наймати на роботу співробітника з функціями, які будуть зайві, але за які здобувач вимагає допоплату: "Якщо не потрібна вільна англійська, не беремо". Адже такий фахівець і хоче більше, і піде швидше – якщо зрозуміє, що його мова "пропадає". Не потрібні диплом Гарварду або водійські права, особливо якщо здобувач за них ще грошей хоче – значить, і без них обійдемося. Але якщо додаткові навички можна монетизувати, тоді за них слід доплатити. Умовно, якщо фахівець від природи є відмінним комунікатором, то при правильному навчанні він швидше знайде спільну мову з відвідувачами, зможе зробити їх більш лояльними до покупок саме у вас, і в підсумку збільшить обсяги продажів вашої продукції. Тобто такий співробітник швидше вийде на 100% -ву продуктивність".