Soft2Bet: мультибрендовість дозволяє завжди бути в тренді

22 жовтня 2020, 14:24
З кількома брендами можна неодноразово монетизувати один і той самий трафік

Генеральний директор групи операторів казино та букмекерських контор Soft2Bet Борис Чайкін розповів, що бізнесмени, які прагнуть до диверсифікації, повинні розглянути можливість розвитку декількох брендів у своєму портфелі, якщо вони хочуть домогтися успіху на сьогоднішньому конкурентному ринку.

Завдяки хвилі злиттів і поглинань, які відбулися в азартній індустрії за останні кілька років, відчувається значний зсув в бік мультибрендового бізнесу. Більшість аналітиків очікують, що тенденція до консолідації збережеться або навіть прискориться, особливо з урахуванням проблем, викликаних пандемією нового коронавіруса (Covid-19). Для всіх операторів сьогодні є вагомі підстави для розширення свого портфеля за рахунок включення в нього декількох торгових марок.

За словами Бориса Чайкіна, тенденція мультибрендового бізнесу продовжує набирати обертів. З одним брендом на досягнення бажаних результатів можуть піти роки, а з декількома можна неодноразово монетизувати один й той самий трафік.

Гендиректор Soft2Bet порівняв роботу одним брендом з постійним переглядом одного й того ж кіно, яке швидко набридає глядачеві. Так само, на його думку, і в гральному бізнесі. Необхідно підтримувати постійний інтерес гравців різноманітністю.

Стратегія диверсифікації

Особливо актуальною ця стратегія виявилася в умовах пандемії, коли багато спортивних подій були скасовані. Не всі компанії виявилися готовими до такого повороту подій, тому не могли запропонувати своїм клієнтам щось нове. Для подальшого маркетингового розвитку їм довелося залучити більше інвестицій.

На думку Чайкіна, таку стратегію Soft2Bet з великим успіхом використовує в своєму власному підрозділі B2C. Перш ніж вийти на ринок B2B, після запуску в 2016 році група казино і букмекерських контор в перші роки свого існування розвивала ряд окремих сайтів. Сьогодні їх уже понад 15. Ця стратегія диверсифікації дозволила компанії адаптувати свої торгові марки для задоволення потреб різних типів гравців, оскільки кожен з них орієнтований і адаптований для різних регіонів, вікових груп, статі та інтересів.

Індивідуальний підхід до нових ринків

Борис Чайкін вважає, що аудиторії необхідно запропонувати щось унікальне, а не просто ще один загальний шаблон казино або букмекерської контори.

"Ключові елементи, на які вам слід звернути увагу, – це географічні координати і відповідна локалізація, платіжні рішення, інструменти боротьби з шахрайством і AML, відповідальна гра і підтримка клієнтів".

Наприклад, запуск сайту Irokobet стався в результаті запиту клієнта на бренд, який сподобався як африканським гравцям, так і гравцям в Новій Зеландії. Щоб дізнатися про такі запити суспільства, необхідно глибоке розуміння конкретних ринків. Для цього необхідне проведення великих маркетингових досліджень і аналізу на ранніх етапах проєктування. Методика маркетингу продукту до його запуску також є важливою частиною процесу.

Чайкін додає, що без високого рівня підготовки операторам буде складно вийти на ігровий ринок, в якому обмежена аудиторія і велика конкуренція. Ринок потребує свіжих, гейміфіцированних, унікальних і сучасних гравців.

Soft2Bet – молода, але амбітна, націлена на результат компанія. На даний момент група операторів казино та букмекерських контор просуває по всьому світу понад 20 брендів. Компанія успішно запустилася в Японії, Індії, Бразилії та ряді країн Європи. Напередодні компанія представила новий сайт ставок на спорт CampoBet в Швеції, а на Мальті команда Soft2Bet переїхала в новий, просторий офіс, який відповідає новим викликам в умовах пандемії коронавіруса. Все це було зроблено за 4 роки з моменту відкриття першої букмекерської контори Malina.

Чотири роки роботи не пройшли безслідно. За цей час група відзначила кілька найважливіших етапів: запуск 20 торгових марок, інтеграцію 50 постачальників казино і 60 платіжних систем, а також створення букмекерських контор і отримання ліцензій у компаній SGA і MGA. Також Soft2bet зуміла впровадити повний набір маркетингових і партнерських програм, включаючи створення партнерів 7StarsPartners.