Скільки заробляють блогери в Україні: експерти розповіли, як отримувати гроші в соцмережах

30 квітня 2018, 07:45
Для реклами блогеру, швидше за все, відправлять продукт або зроблять послугу, але заробіток залежить від числа передплатників

Колаж: hochu.ua

На своїх онлайн-"щоденниках" блогери заробляють тисячі, а деякі, і мільйони доларів на рік. Успішні українські блогери розповіли порталу Deadline, в чому секрет їхнього успіху в Instagram , чи може соцмережа стати основним джерелом доходу , і чи залежить фінансовий успіх від популярності .

Інстаграм – блогер Олена Базу зізналася , що скоро буде шукати помічницю для ведення Instagram – сторінки власного бренду одягу . Базу запевняє , що піаром досить успішно займається сама , поки на це вистачає часу . Крім блогу в Instagram , дівчина пише тексти на особистий сайт , а також веде Youtube – канал .

Реклама

Instagram Олени Базу. Скріншот

На соцмережі Базу витрачає кілька годин на день . Втім , на обробку великої кількості фото або монтажу складного відео йде до шести годин , а якщо обсяг контенту великий – два або навіть три дні . Про співпрацю з рекламодавцями , як запевняє Базу , їй пишуть кожен день . Часто це бренди або установи з Нью – Йорка . Реклами в її профілі мало , оскільки більшість хоче працювати безкоштовно , а Олена вже давно не працює за бартером .

Базу найчастіше знімає в подорожах , і робить фото заздалегідь . Як розповідає дівчина , найбільше проблем виникає з періодичністю . Адже важливо постити без затримок – тоді аудиторія зростає найбільш органічно .

Реклама

Советы начинающим блогерам от Елены Базу:

  • "Первые просмотры и подписки в Youtube можно получать от друзей – сбрасывать им ссылки, рассказывать о своих видео в Instagram, Facebook, Twitter или просто вживую".
  • "Чтобы набрать аудиторию, нужна стабильность публикаций. Любой контент находит своего зрителя, и чем больше вы будете постить, тем больше людей будут за вами следить и подписываться. Я знаю блоги, в которых очень посредственный контент, зато по два миллиона подписчиков, так как ведут канал уже пятый год".
  • "Набирать аудиторию среди школьников проще, чем среди 30-летних, но важно не останавливаться на этом и делать свой контент для аудитории, которая вам близка".
  • "Истинный сторителинг – на вес золота".

Про заробітки і ціни на рекламу в Instagram розповіла блогер з Києва Тетяна Губенко . За її словами , все залежить від числа передплатників . наприклад :
  • у тих , хто має 20 тис . передплатників , реклама буде коштувати 400 грн ;
  • 50 тис. – 700 грн;
  • 100 тис. – 1500 грн;
  • 200 тис. – 4000 грн.
Губенко підкреслює , що для реклами блогеру , швидше за все , відправлять продукт або зроблять послугу .

В сторіз в Instagram розцінки відрізняються :
  • 50 тис. передплатників – 400 грн;
  • 100 тис. – 800 грн;
  • 200 тис. – 2000 грн.

Якщо допустити , що блогер в середньому публікує в день один рекламний пост і одну рекламну " історію " , заробіток за місяць буде також залежати від числа передплатників :

  • 50 тис. – 33 тис. грн;
  • 100 тис – 69 тис. грн;
  • 200 тис – 180 тис. грн.
Втім , це не означає , що публікувати потрібно саме один рекламний пост в день , пояснює Губенко – в якісь дні реклами може бути більше , а в якісь не бути взагалі .

Губенко запевняє – якщо відняти витрати на аксесуари для фото , їжу в ресторанах , де робляться фото і реквізит , дохід буде на 20 % менше . А якщо у блогера є помічник – на 50 % менше .

Реклама

Instagram Тетяни Губенко. Скріншот

За словами Губенко , також варто врахувати , що це дуже приблизна сума і є блогери , які постять багато реклами , а є ті , хто публікує раз в тиждень . Також існує реклама по бартеру – тобто коли магазин дарує продукт , а блогер його рекламує без додаткової оплати .

PR-директор компанії SAME & Friends Олена Дальська підсумовує, що традиційні блоги, наприклад, на LiveJournal вичерпали себе. "2018 й – це рік відеоблогерів, а тому успішний блогер – це користувач з великою кількістю передплатників на YouTube або Vimeo. Звичайно, щоб вести влоги потрібен ресурс: час і гроші, тому без інвестицій того чи іншого не обійтися", – зазначає Дальська .

Вибір реклами по бартеру або за гроші, за словами експерта, залежить від стратегічних завдань блогу. "Думаю, в принципі не існує користувача, який би нічого не рекламував. Інше питання, робить він це свідомо з комерційною вигодою чи ні", – відзначає фахівець.

При цьому рекламодавці рідко звертаються до блогерів безпосередньо – частіше взаємодія відбувається за допомогою агентства, яке обслуговує рекламодавця.

Як повідомлялося, в сусідній Росії
блогерів хочуть визнати "іноземними агентами".