Скандал з російською нафтою: Білорусь отримала чисту сировину

2 травня 2019, 17:00
Забруднене чорне золото витіснили в резервуари "Унечі"

Наземна ділянка нафтопроводу "Дружба" на Львівщині. Фото: Водник/Wikipedia

Після скандалу з якістю російської нафти чиста сировина надійшла по нафтопроводу "Дружба" на кордон Білорусі. Про це повідомила прес-служба концерну "Белнафтохім".

"За інформацією диспетчерської служби ВАТ "Гомельтранснафта Дружба" 2 травня 2019 року о 12:40 нафта, що відповідає стандарту, разом з розділовим пристроєм надійшла на кордон Республіки Білорусь", - йдеться в повідомленні.

Реклама

Читайте також:

Повідомляється, що витіснення забрудненої органічними хлоридами нафти проведено з російської ділянки нафтопроводу "Дружба" в резервуари лінійної виробничо-диспетчерської станції (ЛВДС) "Унеча".

Після проведення стандартних технологічних операцій і відбору проб з прибулої партії нафти в присутності представників "Транснафти" і "Гомельтранснафти "Дружба" транспортування нафти продовжилася в бік ЛВДС "Мозир".

Реклама

Нагадаємо, "Белнефтехим" зафіксував проблеми з якістю російської нафти 19 квітня. Вміст хлорорганічних сполук в нафті Urals, що надходить, в десятки разів перевищував граничні значення за стандартом. Через це обидва білоруських НПЗ – Мозирський і "Нафтан" – повідомили про загрозу пошкодження обладнання та майже на 50% скоротили обсяги нафтопереробки. Пізніше в Росії підтвердили факт забруднення нафти діхлоретаном – токсичною речовиною, використовуваною як розчинник жирів і парафінів. Ця речовина має сильні корозійні властивості.

23 квітня Білорусь призупинила експорт світлих нафтопродуктів в Україну, в Польщу і країни Балтії через надходження неякісної російської нафти. А 25 квітня українська державна "Укртранснафта" припинила транзит російської нафти поганої якості по магістральному нафтопроводу "Мозир – Броди" ("Дружба"). Аналогічні рішення прийняли оператори ділянок нафтопроводу в Польщі та Словаччині.

На цьому тлі оптові ціни на бензин і дизпальне в Україні зросли, що, на думку експертів, не має підстав, оскільки дефіциту дизеля немає.

Реклама