Зданий в експлуатацію Дарницький міст досі не легалізований – Кривопішин

3 вересня 2014, 16:11
На мосту потрібно забезпечити освітлення, прибирання та перевірку спеціальними службами

Олексій Кривопішин

Дарницький міст у Києві, який був зданий "Укрзалізницею" в експлуатацію 2011 року, досі не легалізований: не оформлена процедура його передачі на баланс в КМДА. Про це в інтерв'ю "Інтерфакс-Україна" розповів начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин.

За його словами, за час будівництва Дарницького мосту у Києві змінилося сім прем'єрів, і кожний уряд починав будувати міст майже з нуля, постійно перевіряючи, що зробили попередники. Незважаючи на це, "Укрзалізниця" зі своїм завданням впоралася, побудувала об'єкт і здала його в експлуатацію.

Щодо легалізації моста, О.Кривопішин зазначив, що її мав проводити Олександр Попов. "Ми йому здали всі документи і вони зависли в КМДА. Ситуація просто анекдотична. Тому що за фактом половину моста – верхню його частину – ми передали, а нижня зависла", – повідомив начальник Південно-Західної залізниці.

Водночас О.Кривопішин звернув увагу на те, що міст повинен освітлюватися, його повинні прибирати, обходити і перевіряти спеціальні служби. Тому київська влада має взяти міст на баланс міста якомога швидше. "Зрозуміло, що Дарницький міст сьогодні ще новий і не вимагає особливого догляду, але на ньому немає світла, міст не освітлений. Мені кажуть включити світло за рахунок коштів "Укрзалізниці". Але ж міст нами вже зданий, він вже не наш. Чи не простіше взяти пакет документів і легалізувати об'єкт? Адже це не так складно. Зафіксувати бюджет, визначитися з витратами на електроенергію, прибирання та інші платежі і легалізувати. А якщо там не дай Бог щось станеться, хтось же повинен буде нести за це відповідальність", – підкреслив О.Кривопішин.

Начальник Південно-Західної залізниці розповів, що Дарницький міст – реальний ключ до розвитку міста на багато років вперед, на якому зав'язано дуже багато прикордонних макропроектів, тому забувати про нього не варто. "Це єдиний міст в Україні, звідки не скидається брудна вода в річку, тому що в його тілі прокладена зливова каналізація Це єдиний міст в Україні, де лежить справжній швейцарський асфальт з гарантією 30 років. Де вас ні разу не підкине на термостиках, бо ці стики привезені з Німеччини та виготовлені з круппівської сталі. Я вже не кажу про інженерне начиння, яким цей міст нашпигований на перспективу розвитку міста. Тому що ми його робили на сто років вперед", – пояснив Олексій Кривопішин.