Найрідкісніший в світі Ferrari виставлений на продаж

2 вересня 2017, 08:09
Ferrari 328 Conciso і до цього дня залишається візитною карткою студії Міхалака і його вищим досягненням в автомобільному дизайні

<div id="gt-res-content">
<div id="gt-res-dir-ctr" class="trans-verified-button-large" dir="ltr"><span id="result_box" class="short_text" lang="uk"><span>Ferrari Conciso</span> <span>виставили</span> <span>на</span> <span>продаж</span></span></div>
</di

Реклама

Історія цього автомобіля почалася так . У 1985 році компанія Ferrari представила модель 328 на заміну 308. Було дві версії – Ferrari 328 GTB ( купе ) і Ferrari 328 GTS ( тарга ) . Назва була " сконструйовано " типовим для Ferrari методом : 328 означало " 3,2 – літровий двигун V8 " . Але в цілому машина не була моделлю , розробленою з нуля : вона базувалася на 308 -й , використовувала її модифікований просторовий каркас , на який навішували нові кузовні панелі . Дизайн був розроблений Scaglietti, – пише "Популярна Механіка".

Ще з технічних подробиць можна відзначити механічне уприскування Bosch K – Jetronic , запалювання Marelli Microplex , ступінь стиснення 9,8 : 1 , і потужність в 270 к.с. На автомобіль ставилася 5 – швидкісна коробка передач . Взагалі кажучи , технічні експерти завжди стверджували , що 328 – це одна з кращих моделей Ferrari за сукупністю параметрів , в тому числі по ремонтопридатності : зазвичай спорткари ремонтувати відносно важко , тут же до будь-яких вузлів можна було дістатися , не розбираючи половину машини .

Але був один чоловік , якому 328 – а модель не подобалася . Звали його Бернд Міхалак , і він був відомим німецьким автомобільним фотографом і художником . Також його студія Bernd Michalak Design Studio займалася розробкою концепт -карів ( скажімо навіть : арт – картів , оскільки ці роботи не призначалися для реалізації " в залізі" ) , згодом він пробував себе і в якості виробника , розробивши власний кіт – кар Michalak C7 .

Реклама

У 1993 році Міхалак купив стару 328 – у модель , 1989 року випуску , щоб переробити на свій смак . Він видалив все зайве – дах , двері , скло і взагалі цей огидний заводський кузов . А потім розробив , замовив і встановив на шасі власну версію , що отримала назву Conciso . У тому ж році він представив машину на Франкфуртському автосалоні .

Оригінальна Ferrari 328 GTS

Реклама
Студія була готова до попередніх замовлень і планувала побудувати ще кілька Conciso , але ... жодного замовлення у Франкфурті Міхалак так і не отримав . У 1994-му машину показали в Женеві , і Conciso посіла друге місце на престижному конкурсі краси Eurosign Design Awards , програвши Bertone Blitz і обійшовши Italdesign Nazca C2 , тобто машину значно більш сильного та заможного конкурента .

У 2008 році Міхалак виставив машину на eBay за первісною вартістю 160 000 доларів і продав покупцеві , що залишився невідомим . І ось через 9 років машина знову " спливла " на поверхні . 10 вересня вона буде виставлена на аукціоні Bonhams у Франції , початкова вартість поки не оголошена . За ці роки вона пройшла близько 10 000 км , і вона помітно швидше оригіналу , оскільки новий кузов легше заводського на 30 % .

Ferrari 328 Conciso і до цього дня залишається візитною карткою студії Міхалака і його вищим досягненням в автомобільному дизайні .

Нагадаємо, в США виставили на продаж екстремальний Hummer H1 для спецназу.