Найрідкісніший автомобіль Бонда: кабріолет для Шона Коннері

12 грудня 2016, 07:00
Бонду потрібна була японська машина – а Toyota 2000GT виявилася, по суті, єдиним автомобілем, який хоч якось підходить під стиль і смак агента 007

<p>Toyota 2000GT Convertible/Targa</p>

Реклама

Toyota 2000GT, що вироблялася в 1967-1970-х роках, сама по собі зустрічається нечасто. Випущена всього 351 машина, і сьогодні деякі екземпляри досягають аукціонної вартості в мільйон доларів. А ось кабріолетів на базі 2000GT було всього два. І обидва – для кіно, – передає popmech.

У середині 1960-х компанія Toyota вирішила вийти на ринок спортивних автомобілів і представила на Токійському автосалоні модель 2000GT. По суті, це був перший японський автомобіль рекреаційного характеру – до того Японія славилася виробництвом суто утилітарної техніки. Дизайн був розроблений спільно з компанією Yamaha не без впливу класичного Jaguar E-Type.

Тим часом знімалася чергова серія "Бондіани", "Живеш тільки двічі" з Шоном Коннері за сценарієм Роальда Даля. Фільм сильно відійшов від канонічних сюжетів Флемінга, і велика частина дії відбувалася в Японії. Бонду потрібна була японська машина – а Toyota 2000GT виявилася, по суті, єдиним автомобілем, який хоч якось підходить під стиль і смак агента 007. Залишалося одне – йому потрібен був кабріолет.

Реклама

У підсумку того ж 1965-го було спішно виготовлено два примірника без даху на базі існуючої поки що лише у вигляді дослідного зразка 2000GT. Спершу зробили таргу – але високий Шон Коннері в ній толком не поміщався (як і в закритій версії), і другу машину виготовили в форм-факторі повного кабріолета. Цікаво, але оскільки машину не планували пускати в серію, у неї не було механізму відкривання даху як такого. Тент натягували вручну між зйомками.

Автомобілі зіграли свою роль і вирушили до музею Toyota, а роком пізніше розпочалося серійне виробництво купе. Звичайно, вихід фільму прискорив продажу автомобіля. Він був затребуваний в Японії і довго залишався найшвидшим японським автомобілем в історії. Але на світовому ринку, і особливо на американському, машина провалилася – конкурувати з компаніями, які з'їли на спорткарах не одну собаку, Toyota на той момент не могла. Виробництво згорнули. А на автомобіль Бонда і сьогодні можна подивитися в музеї.