З київських вулиць хочуть прибрати маршрутки

16 квітня 2019, 16:40
"Сьогодні" з'ясували, наскільки безпечно користуватися цим видом транспорту

Київська влада планує замінитимаршрутки, які регулярно потрапляють у ДТП, комфортабельними автобусами. На першому етапі планують відмовитися від послуг перевізників, які дублюють комунальний транспорт. А це – чи не кожен третій "бусик".

Але поки що саме маршрутки займають перше місце за обсягами наземних перевезень в столиці. Щодня їх послугами користуються понад мільйон киян. Головна перевага – наявність розгалуженої мережі маршрутів, яких налічується аж 156. Більше пасажирів, ніж маршрутки, перевозить тільки метро. А ось інший комунальний транспорт киянам не до вподоби. Комунальні автобуси вибирають вдвічі рідше, ніж приватних перевізників. А на тролейбусах і трамваях разом узятих пересувається хіба що півмільйона пасажирів.

Реклама

Раніше журналісти вже перевірили наявність вогнегасників та дозвільних документів в українських маршрутках, а також просили водіїв не розмовляти по телефону під час їзди. Результати – невтішні. Знімальну групи буквально виганяли з транспорту.

Ібрагім живе в Україні шість років, а до цього навчався у Франції і Великій Британії. Каже, що наш громадський транспорт дуже дешевий у порівнянні з закордонним, але разом з тим і небезпечний.

Реклама

"Водії можуть їхати і розмовляти по телефону – це нервує, тому що водій відволікається. Саме тому стільки аварій. Я боюся їздити на маршрутках, але все одно ними користуюся, намагаюся не панікувати", – розповідає Ібрагім.

Читайте також:

Але, незважаючи на обурення пасажирів, покращувати сервіс водії не збираються. Замість цього вони вимагають просто замінити їх транспортні засоби на більш нові.

У США при цьому і зовсім немає такого поняття як "маршрутка". Там користуються або автобусами, або таксі. У великих містах – найпопулярніший вид транспорту, як і в Києві, – метро.

Реклама

"Найчастіше я їжджу на автобусі – так не треба шукати місце для парковки. Ще у нас є самокати та велосипеди", – розповідає місцевий житель.

До речі, поки в Києві тільки задумалися про те, щоб прибрати маршрутки, в Рівному вже реорганізували кілька напрямків. За рік тут прибрали 25 "Богданів", замість яких на маршрути вийшли сім тролейбусів. При цьому в місті пройшла хвиля масових звільнень водіїв маршруток.