Ринок легкових авто в Україні скоротився на 52%

8 жовтня 2014, 17:07
За 9 місяців продано всього трохи більше 73 тисяч автомобілів

Продажі легкових автомобілів в Україні впали більш ніж удвічі. Фото: hronika.info

Продажі нових легкових автомобілів в Україні в січні-вересня 2014 року скоротилися на 52% порівняно з аналогічним періодом 2013 року, незначно перевищивши 73 тис. одиниць, повідомляє AUTO-Consulting.

При цьому у вересні авторинок продовжив знижуватися – реалізовано тільки 5,681 тис. авто, що на 58% менше, ніж у січні-вересні-2013.

Реклама

"Незважаючи на початок осіннього бізнес-сезону, вересневі результати виявилися навіть нижче, ніж у серпні, що свідчить про системну кризу. Не допомогли розворушити ринок навіть курсові "гойдалки", які завжди активізували автопродажі", – констатують експерти.

У повідомленні підкреслюється, що ринок нових авто відчуває величезні труднощі, проте деякі автобренди змогли поліпшити свої позиції навіть в такий складний час.

Зокрема, у вересні беззастережним лідером в Україні стала Toyota, якій вдалося зайняти 15,4% ринку. "Це небувалий результат, який свідчить про глибинну трансформації споживчих переваг. Toyota і раніше вдавалося вибиватися в лідери ринку, але з таким відривом вона до фінішу ще не спадала", – зазначають в AUTO-Consulting.

Реклама

Друге місце на ринку зайняв ЗАЗ, третє – Hyundai, а позиції інших брендів змінювалися залежно від маркетингової політики.

У той же час, феноменальний, за оцінкою експертів, ривок на падаючому ринку зробили дилери преміальних авто. "Чи то покупці порахували, що життя коротке і потрібно встигнути поїздити на хороших авто, чи то чиновники нової генерації вже встигли розбагатіти, але продажі Audi, Mercedes-Benz, BMW, Lexus буквально вибухнули. На цьому тлі дуже дивними виглядають слабкі показники Land Rover і Porsche, які чомусь відстали від колег по цеху", – резюмують в компанії.

Таким чином, експерти відзначають, що споживчий попит в новому сезоні і за новими цінами істотно змінився – в лідерах вже зовсім інші авто та інші бренди.

Реклама

Як повідомлялося, в 2013 році в Україні продано більше 201 тис. автомобілів, а в поточному році експерти припускають скорочення авторинку орієнтовно вдвічі.