Ринок комерційних автомобілів в Україні пішов у "мінус"

6 вересня 2015, 00:03
Рівень продажів впав відразу на 36%

В Україні різко впав попит на комерційні автомобілі. Фото: a

Результати серпневих продажів нових комерційних автомобілів і автобусів підтвердили коливальний тренд , що склався в цьому році на ринках цих видів автотранспортної техніки . Після липневого зростання було падіння попиту, як на комерційні авто, так і на автобуси, повідомляє асоціація "Укравтопром".

Первинний ринок нових комерційних автомобілів в серпні зменшився в порівнянні з липнем на 36 % до 286 авто. Щодо показника річної давності продажі в цьому сегменті авторинку просіли майже на 40 %.

Реклама

Краще за інших в серпні продавалися автомобілі марки Fiat, які зайняли майже п'яту частину ринку нових комерційних авто. За місяць було продано і зареєстровано в МВС 57 автомобілів цього італійського бренду . При цьому від свого серпневого результату 2014 роки Fiat відстав на 16 %, а від показника попереднього місяця – на 8 %.

Друге місце дісталося автомобілям марки Renault – 50 зареєстрованих продажів ( -19 % до серпня 2014р . І -24 % до липня 2015р. ) .

На третьому місці нові комерційні авто марки Volkswagen – 38 шт. ( -27 % до серпня 2014р . І -25 % до липня 2015р. ) .

Реклама

Кількість первинних продажів нових автобусів у звітному місяці склало 41 од. По відношенню до попереднього місяця попит на автобуси зменшився на 18 %, а порівняно з серпнем минулого року падіння склало 74 відсотка.

Більше 46 % продажів нових автобусів охопила продукція заводу " Часовоярські автобуси " марки Рута . На тлі падаючого ринку реалізація 19 автобусів марки Рута продемонструвала позитивну динаміку продажів як відносно липня ( + 19 %), так і в зіставленні з серпнем минулого року , тут продажі виросли в 4,8 рази, і забезпечила лідерську позицію цій марці на внутрішньому ринку.

Всього за період з січня по серпень в Україні було продано 2709 нових комерційних авто і 321 нових автобусів. Таким чином, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року попит на нові комерційні автомобілі впав на 44 %, а на нові автобуси – на 73 %.