Ринок елітних авто в Україні впав на 37%

3 вересня 2014, 05:03
За півроку було продано менше 4 тисяч машин

Криза позначилася на продажах елітних авто в

У першому півріччі 2014 року в преміум – сегменті України було продано трохи менше 4 тис . автомобілів. Це на 37 % менше , ніж за аналогічний період 2013 року. Однак на тлі загального спаду продажів (у січні – червні 2014 року обсяги продажів нових легкових автомобілів в Україні скоротилися на 45 % і склали 57,7 тис . одиниць) частка автомобілів " дорогих " марок навіть незначно зросла – 7,1 % проти 6 , 4 % за підсумками шести місяців 2013 року, передає " Дело".

На кінець березня , коли дихання кризи ще не було настільки відчутним , преміум – сегмент очолювала Audi. У першому кварталі , за даними AUTO – Consulting , було продано 547 машин цієї марки , що на 11 % гірше результату річної давності . Випередити лідера 2014 року Mercedes – Benz , Audi вдалося завдяки стійкому попиту на повнорозмірний позашляховик Q7 і сімейство A6. У самого ж Mercedes – Benz, що зайняв друге місце з результатом 429 проданих автомобілів (спад на 21 % порівняно з підсумками першого кварталу 2013 року) , теж найкраще розходилися великі позашляховики – ML – класу і GL -класу. А на третьому місці опинився Land Rover/ Range Rover ( 287 машин ) . Решта помітно відстали : результат BMW – 251 автомобіль , Lexus – 209 , Infiniti – 167 , Volvo і Porsche – 128 і 85 автомобілів відповідно.

За підсумками I півріччя розклад у преміум – сегменті змінився на користь марки Mercedes – Benz, яка повернула собі лідерство , продавши за шість місяців 916 автомобілів. У порівнянні з I кварталом продажі виросли на 13 % , а ось у порівнянні з підсумками річної давності впали на 36 %. На другому місці – Audi з результатом 792 машини , причому продажі просіли в порівнянні і з I кварталом ( на 55 % ) і з минулим роком ( на 35 %). А на " бронзовій " щаблі п'єдесталу закріпився Land Rover/ Range Rover ( 567 машин , що лише на 3 % менше , ніж у першому кварталі і на 29 % – ніж роком раніше). У другому ешелоні – BMW ( 544 автомобілі ) , Lexus ( 388 ) , Infiniti ( 254 ) , Volvo ( 200 ) , Porsche ( 174 ) . З офіційним виходом марки Acura на український ринок очікувано зросли продажі : за півроку їх реалізовано рівним рахунком 20 .

В індивідуальному заліку лідерство зберіг Mercedes – Benz S- класу ( 194 автомобілі ) , слідом – Audi A8 ( 31 ) і BMW 7-ої серії ( 15 ) . Кращі преміальні позашляховики – ті ж , що і трьома місяцями раніше: це Audi Q7 ( продано 277 машин ) , Mercedes – Benz ML ( 244 ) і BMW X5 ( 242 ) .

Продажі липня злегка змінили розстановку сил : попереду як і раніше Mercedes – Benz ( 1030 автомобілів) і Audi ( 856 ) , а ось на третє місце вибралася BMW ( 635 ) , відтіснивши Land Rover/ Range Rover ( 625 ) .

Що буде за підсумками серпня і вересня? Гривня в черговий раз девальвувала , а слідом за цим піднявся в ціні і бензин . Втім , покупців автомобілів люкс – сегменту чергові потрясіння торкнуться найменшою мірою : як відомо , у важкі часи найкраще продаються найдешевші і найдорожчі автомобілі .

Відзначимо , що в першому ешелоні преміального сегменту б'ються німецькі марки Audi, BMW , Mercedes – Benz і Porsche , японські Acura , Infiniti і Lexus , британські Land Rover з суббрендом Range Rover і Jaguar , шведська Volvo. На українському ринку офіційно представлені і більш престижні марки Aston Martin , Bentley , Ferrari , Maserati і Lamborghini , але через високі цін їх сумарні щорічні результати обчислюються лише кількома десятками проданих автомобілів.