Російські компанії випали з рейтингу найдорожчих брендів

27 травня 2015, 15:56
Перше місце зайняла Apple, обігнавши лідера минулого року – Google

Опубліковано новий рейтинг найдорожчих брендів світу. Колаж: masterok.livejournal.com

Російські торгові марки вперше з 2008 року не увійшли до сотні найдорожчих брендів світу. Цього року рейтинг очолила корпорація Apple. Її вартість за минулий рік зросла на 67%, до $246,99 млрд, пише Корреспондент.

На другому місці розмістився пошуковик Google, який подорожчав на 9% і зараз оцінюється в $173,65 млрд.

Реклама

Замикає трійку лідерів корпорація Microsoft, чий бренд подорожчав на 28 відсотків і коштує $115,5 млрд. Список був опублікований дослідницькою компанією Millward Brown, яка складає його останні 10 років.

Топ-10 найдорожчих брендів світу в 2015 году:

1. Apple
2. Google
3. Microsoft
4. IBM
5. Visa
6. AT & T
7. Verizon
8. Coca-Cola
9. McDonald's
10. Marlboro

Реклама

Найбільше зростання показали китайські бренди, число яких з одного в 2006 році збільшилася до 14 у нинішньому. Їх загальна вартість піднялася на 1004%. Вартість брендів компаній США сумарно зросла на 137% за останні 10 років. А ось європейські бренди подорожчали за аналогічний рядків лише на 31%.

Російські марки відзначені лише в галузевому рейтингу. Зокрема, "Газпром" подешевшав на 17%, до $5180 млн, а "Роснефть" – на 10%, до $5 млрд. У порівнянні з 2014 роком обидві компанії втратили по дві позиції, посівши 9-те і 10-те місця.

У 2014 році в топ-100 присутні два російських бренду: Сбербанк (75-те місце) і МТС (80-те місце).