Ризик для тисяч життів: експерт попередив про катастрофу на Кримському мосту

22 лютого 2018, 08:51
Керченський міст не можна експлуатувати через серйозні небезпеки, вважає фахівець

Фото: most.life

На місці будівництва Кримського моста знаходиться розлом земної кори, тому експлуатація споруди несе небезпеку для життів тисяч осіб. Таку думку висловила екс-член експертної Ради загальноросійського інституту екологічної експертизи "ЕкоЕкс" правозахисниця Олена Васильєва, передає "Обозреватель".

"Осадка конструкцій Кримського моста триватиме, оскільки вона почалася саме в місці розлому земної кори, про що фахівці попереджали не раз. Зрушення земної кори зупинити в будь-якому місці просто неможливо. І дна в цьому місці розлому немає. Геологи неодноразово намагалися заміряти глибину цього розлому і не змогли цього зробити жодними сучасними пристроями", – пояснила Васильєва.

Реклама

Правозахисниця також підкреслила, що будівництво ведеться в сейсмічно нестійкій зоні, де неможливо передбачити час і силу підземних поштовхів.

"Також на зрушення впливають підводні течії, а в місці просадок ці підводні течії найбільші в осінньо-весняний час, ну і льодохід. Ну і варто розуміти, що задане інженерами початкове навантаження вже збільшене майже на 20 тонн", – додала експерт.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Реклама

Васильєва називає будівництво Керченського моста "авантюрою, через яку на вітер пустили мільярди грошей російських платників податків".

"Мине небагато часу, і всі ці конструкції прийдуть в непридатність. Можливо, в якійсь частині міст простоїть довше, в якійсь менше. Це залежить виключно від вулканічних процесів і сюрпризів, які піднесе природа. До експлуатації цей міст допускати ні в жодному разі не можна, оскільки це величезний ризик для тисяч життів людей, які в момент непередбаченої аварії можуть опинитися на цьому мосту", – зазначила Васильєва.

Нагадаємо, раніше будівельники Керченського моста не змогли зістикувати металеві прольоти автомобільного шляхопроводу в морі на ділянці "Насип – Фарватер" через нерівномірне осідання основних опор. Розбіжність вийшла близько 2 метрів в довжину і близько одного метра у висоту.

Реклама

Як відомо, рух автомобілів по Кримському мосту планують відкрити в грудні 2018 року, потягів – в грудні 2019 року